saboteur bij pollvote

Pagina: 1
Acties:

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-02 22:05
Wil ik vanavond stemmen om te laten weten hoeveel geheugen er in m'n machine hangt, loopt de redirect niet door. Ik opnieuw stemmen, krijg ik de mededeling: "saboteur, IP logged :^) "
?????????????????????

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ja ja jongetje, twee keer stemmen hè :).

Dat mag niet :).

Maar er schijnen dus ook mensen te zijn die absoluut niet tegen een grapje kunnen. Dit kreeg ik gisteren:

"Mooie grap,

Doe ik mee aan de poll, krijg ik bij het verwerken de melding 'Document
Contains No Data'. Vervolgens doe ik 'reload pagina' krijg ik een
melding dat ik een saboteur ben en dat mij ip-adress gelogd is.

Als ik jullie was zou ik wat voorzichtiger met m'n bezoekers omgaan,
want ze ten onrechte te beschuldigen en hun IP te loggen, dan zijn geen
misselijke streken.

Wees zuinig op je goede naam (die je heb door diezelfde bezoeker sie je
ten onrechte van vuiligheid beticht).

Vincent van Diemen"

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Pff :D
En er staat hier precies uitgelegd over het hoe en wat van de ip's... http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=43

• Brunniepoo
  • Laatst online: 19:12
Ik kreeg die melding dus ook. kon er wel om lachen. :)
Reden om twee keer te stemmen was dat ik de tweede keer de poll weer te zien kreeg i.p.v. de uitslagen. dacht dus dat er iets mis was.

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-02 22:05
:) Ik loop hier ook al langer dan een dag rond, dus ik weet wel hoe het hier (ongeveer) toegaat....
Ik dacht dat 'ie m'n eerste keer stemmen niet gepakt had (redirect liep immers niet door), dus, hoppa nog een keer proberen :)

Denk je een beetje om je goede naam......pfff hihi

• Danny
  • Niet online
ach ja.. hij schijnt ook nog niet helemaal te snappen dat op nagenoeg elke site de ip's door de webserver al automatisch gelogd worden, inclusief de pagina's die bekeken worden. Draai maar 's een willekeurig webservertje, gebruik 'm een dagje en laat je vrienden ofzo 's wat op een paar pages neuzen en check dan de logs.

De heer VvD heeft niet alleen geen gevoel voor humor, maar snapt verder weinig van internet geloof ik :)

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als ik zou willen kan ik het gedrag van de bezoekers helemaal precies gaan tracken (welke IP's bezoeken wanneer welke pagina's, koppel dat aan de namen die ze gebruiken bij reakties, welke reakties posten ze, op welke links klikken ze, in welke nieuws categoriën en pricewatch produkten zijn ze interesseerd enz.). Maar ja, hier heb ik helemaal geen zin in en het zou alles nog trager maken (en dat kunnen we op dit moment al helemaal niet gebruiken).

• Danny
  • Niet online
Hij gaat nu anders snel zat :)

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Pagina: 1