Multimonitor is relax :P
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
*HINT*
Http://www.google.com
Keywords: divx subtitles
-edit- mag het zo wel?
zo niet dan remove ik het wel..
Begrijp ik het goed dat je voor een gedownloade divx ondertiteling nodig hebt? Normaal gesproken doe je zoiets toch bij het maken van de divx?
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
bdw doe ik iets illegaals door hier een vraag te stellen over ondertiteling bij divX films?
Nee.. met programma's als Micro DVD Player kun je een .sub file ofzo laden.. daar staat dan de tekst in, die onder in beeld verschijnt..Op dinsdag 11 december 2001 23:57 schreef Tachyon het volgende:
Misschien op www.doom9.net
Begrijp ik het goed dat je voor een gedownloade divx ondertiteling nodig hebt? Normaal gesproken doe je zoiets toch bij het maken van de divx?
Zie mijn *HINT* een paar posts terug..Op dinsdag 11 december 2001 23:57 schreef MeIsTwisted het volgende:
het gaat om films van bv kazaa (dvd-rips) Nix te maken met vob files dus. wie weet een site ofzo?
bdw doe ik iets illegaals door hier een vraag te stellen over ondertiteling bij divX films?
En ik denk inderdaad dat dit niet mag zodra het gemeld wordt
Weer wat geleerd!Op dinsdag 11 december 2001 23:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee.. met programma's als Micro DVD Player kun je een .sub file ofzo laden.. daar staat dan de tekst in, die onder in beeld verschijnt..
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Nou als er copyright op die ondertiteling zit is het illegaal.. weet niet zeker of er copyright op zit, maar in een topic van een paar dagen terug zeiden ze van wel..Op woensdag 12 december 2001 00:00 schreef MeIsTwisted het volgende:
sinds wanneer is vragen illegaal? kijk het gebruiken van dvd-rips enzo begrijp ik wel. maar gewoon wat info vragen??
maar had je nou al wat gevonden via google? met die bovenste match zou het wel moeten lukken
is echt 10.000x RUK
ik wil gwoon bijna geen verschil zien met dvd
en daar moet je minimaal een divx van 1,2 GB voor hebben
* MokerHamer vraagt zig af warom niemand in KaZaA dat heeft om te downloaden
maar hoe kom je dan aan al die dvd's?Op woensdag 12 december 2001 00:03 schreef MokerHamer het volgende:
Ik maak ze altijd zelf die kwalietijd die je op KaZaA vindt
is echt 10.000x RUK
Ja zo ken ik er nog wel een paar.. Weet iemand een paar goede warez sites?? niet dat ik ze ga gebruiken, maar ik vraag het alleen.. LOLOp woensdag 12 december 2001 00:04 schreef MeIsTwisted het volgende:
wie zegt dat ik het ga gebruiken? ik vraag het alleen maar
Ok en dit mag dus ook niet.. zou maar oppassen voordat je topic gesloten wordt..Op woensdag 12 december 2001 00:05 schreef MeIsTwisted het volgende:
[..]
maar hoe kom je dan aan al die dvd's?
Moet je Direct Connect eens proberen, werkt een stuk beter voor films.. Hebben ze ook veel meer films, en ook meer DVD-rips..Op woensdag 12 december 2001 00:03 schreef MokerHamer het volgende:
Ik maak ze altijd zelf die kwalietijd die je op KaZaA vindt
is echt 10.000x RUK
waar vind ik dat Direct Connect ????Op woensdag 12 december 2001 00:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Moet je Direct Connect eens proberen, werkt een stuk beter voor films.. Hebben ze ook veel meer films, en ook meer DVD-rips..
http://www.neo-modus.com/Op woensdag 12 december 2001 00:08 schreef MokerHamer het volgende:
[..]
waar vind ik dat Direct Connect ????
Probeer bij settings ff passive mode aan te zetten en probeer het dan nog eens.. Grote kans dat het dan wel werkt..Op woensdag 12 december 2001 00:09 schreef MeIsTwisted het volgende:
heb ik geprobeerd. Maar werkt voor geen milimeter. Als ik iklog bij zo'n public hub en ga zoeken, dan komt hij nooit met zoekreseultaten. ook het bekijken van de files van andere gebruikers doet ie niet
je moet passive mode juist UITZETTENOp woensdag 12 december 2001 00:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probeer bij settings ff passive mode aan te zetten en probeer het dan nog eens.. Grote kans dat het dan wel werkt..
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Hangt natuurlijk van de gebruiker af waarbij je het download..Op woensdag 12 december 2001 00:15 schreef MeIsTwisted het volgende:
thnx direct connect werkt nu ook. Hoe zijn de downloadsnelheden daarzo? net zoals kazaa, of een beetje relaxtere snelheid
Je mag wel quoten hoor, is iets handiger..Op woensdag 12 december 2001 00:25 schreef MeIsTwisted het volgende:
dat begrijp ik. maar over het algemeen?
Over het algemeen kan je er net als bij Kazaa, Morpheus, etc niks van zeggen.. Heeft niks met het programma te maken maar met jou verbinding en die van degene waar je download.. Ik haal bij Morpheus ook snelheden tussen de 0.01 en 100 kbs...