hehe die gast is droogOp dinsdag 11 december 2001 23:53 schreef NegoDudE het volgende:
whehhe lol..
geen xbox wel controller
[/sarcasme]
errug lache filmpje
www.simsport-racing.com
Verwijderd
Verwijderd
CTRL-ALT-Delete...Op woensdag 12 december 2001 10:52 schreef LaptopDude het volgende:
Maarre heeft die grote X op die controller ook nog een functie?
Signature?
Verwijderd
LOLOp woensdag 12 december 2001 10:59 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
CTRL-ALT-Delete...
Wat een stakker....
Signature?
Verwijderd
kost toch niksOp woensdag 12 december 2001 12:31 schreef RoeLz het volgende:
dat was weer 3.2 Mb verspilt dataverkeer ....
nieuw toetsenbord =
Verwijderd
maar ja veel plezier met die controller..... steek hem in 220 ofzo
Verwijderd
tja zo gaat dat heOp woensdag 12 december 2001 12:36 schreef WouteRF het volgende:
Was niet de bedoeling om hier een enorm filmpje van te brouwen hoorIk kreeg hem binnen en ik dacht van bjah laat ik ns n filmpje maken. op het forum gezet.. andere mensen hadden het dan weer op de mainpage gezet en ugamer hier zet hem op GoT
Verwijderd
(verhaal lezen met zo`n amazing discovery aka tel cel wacko jack die altijd gaat trippen als die een krokodil ziet)
En dit beste mensen is de allernieuwste joystick van microsoft. Gemaakt door gamers, voor gamers! Deze geweldige joystick is gemaakt van gepatenteerd chroom vanadium plastic wat geweldig in de hand voelt, beste mensen, voor deze joystick moesten alleen al 17 arme kindertjes uit de Ukraine sterven!!! maar dat is het 37 keer dubbel en dwars waard! Als je ooit nog eens ruzie hebt met je kleine zusje, is er een kabel van wel 20 meter bijgesloten. Dit kan altijd handig zijn om je zus bijvoorbeeld mee op te hangen. EN, het belangrijkste, voor dit alles is geen creativiteit vereist! WOWWWWWW Wat een tegekke aanbieding. It is just AMAAAAAZZZZZINNNGGGG toch Jenny?? Ja Johhhhhhhhnnn,, ik ben echt heleeemaaaaaal de weg kwijt van dit stukje kunst. REALLLLYY AMMAAAAZZIINNNNNNGGG (dit volgende 3 keer zo snel lezen als normaal en met een zacht stemmetje) Amazing discovery is niet verantwoordelijk voor ernstig letsel van wat zich wordt voorgedaan, leest u voor het slapen gaan de uitgebreide negatieve cosinus fie verander plaatjes en vergeet niet om bij dit alles driedemensionaal in het licht der corruptie tengevolgde van traumatische regeringsbesluiten resulterend uit burgelijke innovatie de controller goed vast houden...............)
(Een uitgebreide handleiding is inbegrepen) ennuuhh Beat me!!!!!! !
Hij heeft een x-box besteld en krijgt alleen de controller + spelOp woensdag 12 december 2001 16:26 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik vind dit echt helemaal tien keer nix. Waar slaat dit filmpje nou eigenlijk op? Die gozer heeft dat ding in zijn handen en laat het hoesje van Halo zienDat is toch zeker niet ROFL?
The first casualty in war is always the truth...
daarom de ROFLOp woensdag 12 december 2001 21:40 schreef Alpha-xp het volgende:
hahah hij is zo droog dat ik erom moet lachen
Verwijderd
Nou dit was het HOI
tampert, kriminalpolizei
Ja lui, ik heb net de nieuwste Geforce 4 Ti 1000 uit Amerika laten overkomen, echt een superver ding. Zelfs de waterkoeling die erop ziet roelt gewoon. Nu moet ik alleen nog even sparen voor een PC.
[/GEINMODE]
Btw, waarom sturen ze alle onderdelen appart? Krijg je de
X-BOX trouwens wel en ben je niet genept
DOC.
kvind het wel lachen
*ook uit westen komt*
nou dat was het.... hoii
wel lachu dat ie alleen nog geen xbox heeft
maar laat mensen wel in zijn waarde ja!
als je zoiets roept 'wat een debiel' ben je zelf de grootste debiel imo.
btw vraag ik me nog steeds af wat er raar aan hem was, en ik kom zelfs uit het zuiden
Verwijderd
Iemand die naar Cananda ging (en daar dus was met de launch van de xbox) heeft voor hem een controller en haaaaaloooo
Neen
Lekker nuttig filmpje... not!
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Kan ie beter een filmpje van z'n moeder maken.
DA's nog interessanter.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Toch koel hoor
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
typo's
ik heb wel een leuk ideetje.ik kan um nergens insteken
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
Als ik trouwens die Heeeelo DVD in mijn dvd speler doe krijg ik eerst een soort Xbox intro te zine (anders dan de intro die de spellen hebben) en daarna doet ie niks meer
kan je dat kewle "hoooirrr" niet een keer opnemen en ff een linkje plaatsenOp donderdag 13 december 2001 20:30 schreef WouteRF het volgende:
Je kan proberen om hem in je USB poort te rammenOw wacht dit topic draait om mij.. : Ik kan proberen om hem in mijn USB poort te rammen..
Als ik trouwens die Heeeelo DVD in mijn dvd speler doe krijg ik eerst een soort Xbox intro te zine (anders dan de intro die de spellen hebben) en daarna doet ie niks meer
tampert, kriminalpolizei
Update: Damn wat een fool
Verwijderd
Mwah zal ns zienOp donderdag 13 december 2001 21:07 schreef Evilernie het volgende:
[..]
kan je dat kewle "hoooirrr" niet een keer opnemen en ff een linkje plaatsen
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Stomme vraag, misschien maar zou wel interressant zijn als ik dat te weten kwam.
[Spuit 11 to the Rescue]
Sorry, maar kennelijk doet hij het wel een beetje. Dus effe wachten op de eerste crack-progje.
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Op woensdag 12 december 2001 10:59 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
CTRL-ALT-Delete...
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Het lijkt mij persoonlijk een marteling om de contrroller en een spel in huis te hebben terwijl van de x box nog elk spoor ontbreekt