Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een samsung N100 te kopen. Nu is het mij opgevallen dat de plaatjes van de N100 naast de goede gsm's worden geplaatst, zoals op deze site: http://www.eurogsm.nl/toestellen.htm#pic . Hier staat hij naast de A300. De A300 is nog niet zou oud, maar de n100 is (zo ver ik het weet) best wel oud. Is hij dan zo populair? De N100 heeft hele goede functies, zoals 11 spelletjes en een composer voor beltonen. Ik begin nu echt te twijfelen omdat ik zelf momenteel een sgh-2100 van samsung heb. Ze lijken erg op elkaar, is het nou een goede keus of niet? Wie heeft er meer ervaringen mee en is de bezitter van zo'n gsm'etje? Graag zou ik jullie reacties willen horen

btw. ik zou hem willen kopen omdat ik het goedkoop kan verkrijgen, nl. f 175,- (weinig gebruikt)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 13:59

Sick Nick

Drop the top!

Hij lijkt mij wat groot op dat plaatje? Maar niet veel groter dan een 6210 van nokia bv.
Als je hem voor 175 piek kan krijgen zou ik het in ieder geval doen, bevalt ie niet kan je hem altijd verkopen voor het dubbele >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik kan hem idd. doorverkopen voor f 250,- ofzow maar heeft er iemand meer ervaringen mee? Iemand die zoiets bezit ofzo? Hij krijgt mooie cijfers van sites die gsm's testen, gemiddelde een 8.5