Een probleempje..
Ben bezig met een soort intranetje te bouwen.
De bedoeling is, dat ALLEEN geauthorizeerde users erop kunnen. Dus dmv een popup scherm ff username/pass invullen, en dan binnen
Die userdatabase moet echter vanaf een server komen (win2k), terwijl de intranet server dus een ander pctje is.
Via IIS lijkt dit me 't makkelijkst, gewoon de domein permissies overnemen.
Apache (win32) heb ik geen optie gevonden om users via NT te laten authorizeren. (wel mn voorkeur)
enige optie is met diverse wazige modules ofzo.
Dus zat ik aan IIS te denken. Alleen... IIS heeft een 10-user limiet in de Pro versie.
En om nu meteen Win2k SERVER aan te schaffen, PUUR voor iis... nuh..
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000"
<size="1"><font size="1">Hier stond iets wat verkeert geinterpreteerd kan worden.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
of HOE krijg ik apache EENVOUDIG aan de gang via een NT domein userlist?
Edit: of van mijn part een ander (win32) webservertje, dat iig meer users aankan, EN dat passwrd probleem niet heeft (dus kan samenwerken met een NT server)
Ben bezig met een soort intranetje te bouwen.
De bedoeling is, dat ALLEEN geauthorizeerde users erop kunnen. Dus dmv een popup scherm ff username/pass invullen, en dan binnen
Die userdatabase moet echter vanaf een server komen (win2k), terwijl de intranet server dus een ander pctje is.
Via IIS lijkt dit me 't makkelijkst, gewoon de domein permissies overnemen.
Apache (win32) heb ik geen optie gevonden om users via NT te laten authorizeren. (wel mn voorkeur)
enige optie is met diverse wazige modules ofzo.
Dus zat ik aan IIS te denken. Alleen... IIS heeft een 10-user limiet in de Pro versie.
En om nu meteen Win2k SERVER aan te schaffen, PUUR voor iis... nuh..
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000"
<size="1"><font size="1">Hier stond iets wat verkeert geinterpreteerd kan worden.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
of HOE krijg ik apache EENVOUDIG aan de gang via een NT domein userlist?
Edit: of van mijn part een ander (win32) webservertje, dat iig meer users aankan, EN dat passwrd probleem niet heeft (dus kan samenwerken met een NT server)