These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Ik heb hem ff gespeeld, en ik vind het heel erg lekker spelen en het ziet er nog erg mooi uit ook, maarja ik ben geen rally fan. 
Ik besteedde meer aandacht aan Burnout! Wat een kewle spel is dat
Ik besteedde meer aandacht aan Burnout! Wat een kewle spel is dat
Ik vond hem anders wel gaav, maar dat zal wel aan het feit liggen dat ik geen diehard autorace fan ben, en het dus ook niet zo goed kan 
Ik hoor van wat mensen die beter in dit soort spellen zijn dat ie idd te simpel is...
Maar die 3D achtergronden waar je ook ECHT naar toe rijdt zijn echt vet!
Ik hoor van wat mensen die beter in dit soort spellen zijn dat ie idd te simpel is...
Maar die 3D achtergronden waar je ook ECHT naar toe rijdt zijn echt vet!
Wie koopt er dan ook een Playstation ?
Je zit hier op GoT hoor. !
Je zit hier op GoT hoor. !
Staat nergens dat je het niet over consoles mag hebben hiero. En dit is het tigste onderwerp over een consolespel, dus buzz off als je niks mee te delen hebt.
Zielige sig trouwens. Grapje hoop ik
Zielige sig trouwens. Grapje hoop ik
Ik heb hem gratis gekregen bij Intertoys .. wel een demo.
Het spel zuigt echt gruwelijk zwaar...burn out is ook al een kut spel tot en met..
Handeling zuigt.. ieuw.. COllin 2 rulez nog steeds (PS1)
Het spel zuigt echt gruwelijk zwaar...burn out is ook al een kut spel tot en met..
Handeling zuigt.. ieuw.. COllin 2 rulez nog steeds (PS1)
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Burnout is echt zwaar heftig als je het tegen elkaar speelt, in je eentje vond ik het ook niet zo erg tof.Op woensdag 12 december 2001 15:44 schreef Capoeirist het volgende:
Tja.. Ik wil midnight racing ff huren en playen (nog niet omgebouwd vandaar)
ssx snowboarding en tony hawk is lekkertjes
GTA en GT blijven roelen.
ssx snowboarding en tony hawk is lekkertjes
GTA en GT blijven roelen.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Midnight Racing zuigt. Zeker als je GT3 hebt gespeeld. Is van de makers van Midtown Madness, 'nuff said. Belachelijke physics, lelijk scenery. Don't touch with a ten foot pole.
Pagina: 1