Foutmelding Fuzzy Logic III met alles waar ik het aantal mhz verander krijg ik de foutmelding Privileged Instruction. Welke tweaker help me.
System Specs. plz
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
gokjeOp woensdag 12 december 2001 07:44 schreef crashoverride het volgende:
System Specs. plz
waarom software matig OC'en? gewoon in de BIOS aan de slag gaan !!
Fuzzy logic is van MSI, dus Zo moeilijk was dat raden niet...Op woensdag 12 december 2001 09:34 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
[..]
gokjemsi mobo
waarom software matig OC'en? gewoon in de BIOS aan de slag gaan !!
Uhm, moeilijkere gok heb je een maxtor HDD? Die schijnen erg gevoelig voor overclocken te zijn..
die fotmelding heb ik ook onder XP met smartie (voor LCD), als ik smartie dus niet afsluit voordat ik mn pc afsluit...
lijkt me dus gewoon een 2000/XP bug....
lijkt me dus gewoon een 2000/XP bug....
Verwijderd
D O HOp woensdag 12 december 2001 10:38 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
[..]
Fuzzy logic is van MSI, dus Zo moeilijk was dat raden niet...
edit:
programma deed et bij mij niet onder 2k, als je de readme doorleest zie je ook dat aleen 95/98/ME ondersteund worden.
Werkt die software wel onder een NT gebaseerd systeem? Ik kan me voorstellen dat die software zeer directe (lowlevel) toegang tot de hardware (mobo, chipset, PLC) wil hebben, dat mag niet in een NT gebaseerd OS (dus ook niet in 2K of XP).
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
XP en 2000 doen vaak moeilijk met fuzzy. Maar waarom ga je niet in het bios OCen, dat is veel handiger. Bij w 98 deed fuzzy het btw bij mij wel, maar in XP en 2k niet, duss .
Pagina: 1