Toon posts:

Outlook Express en Outlook mail backuppen.

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik dus de search gebruikt om te kijken hoe dit nou precies moest, de mail van Outlook Express/ Outlook backuppen.....
zoek op je locale hd naar de volgende bestanden:
*.pst
en
*.wab
copieer deze
importeer later het outlook.pst bestand...

no probz...

alles meegenomen, adresboek, mailtjes, subdirs....
Is dit de goeie manier omdat ook vaak de *dbc bestanden genoemd worden.... of is dat alleen voor Outlook Express ???

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 22:56 schreef Leonstyle het volgende:
Nu heb ik dus de search gebruikt om te kijken hoe dit nou precies moest, de mail van Outlook Express/ Outlook backuppen.....
[..]

Is dit de goeie manier omdat ook vaak de *dbc bestanden genoemd worden.... of is dat alleen voor Outlook Express ???
Beste manier is om gewoon je archiefmap (In OE: Extra - Opties - Onderhoud) op een andere partitie te zetten, of een map die je altijd al backupt. Dan heb je nooit ergens last van.

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 22:58 schreef SanderF1 het volgende:

[..]

Beste manier is om gewoon je archiefmap (In OE: Extra - Opties - Onderhoud) op een andere partitie te zetten, of een map die je altijd al backupt. Dan heb je nooit ergens last van.
Dit is echt de beste tip die ik in tijden heb gehad :)

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 11:30
Of Outlook Express Backup gebruiken...

Zie http://www.genie-soft.com/default.html

Verwijderd

Outlook:
* pst en/of ost files opzoeken en deze backuppen; staan bij mij in een aparte directory die regelmatig gebackup'ed wordt;
als je ook nog regeltjes hebt ingesteld is er een file met (ik meen) de extensie rwz, deze ook backuppen.
* terug zetten door de files weer op te zoeken en de backups er overheen te kopieren

OE:
* wab-files (adresboek) opzoeken en deze kopieren
* folder zoeken waar dbx files staan; hele folder kopieren
* terugzetten door eerst op te zoeken waar ze staan en dan de backups daar overheen te kopieren.

Dit werkt alleen zolang je niet van versie verandert. Als je wel een nieuwere versie gaat gebruiken, zou importeren moeten werken.

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 04:41 schreef Lizard het volgende:
Of Outlook Express Backup gebruiken...

Zie http://www.genie-soft.com/default.html
thanx
Pagina: 1