Server probs again? Of gewoon UBB weer....

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Smilies geven een kruisje, de letters zijn ineens heel groot, en toen ik een relpy wilde geven in RTV, kreeg ik de hele bron van de pagina in m'n Kladblok te zien...
Kaj.

Verwijderd

smilies: die knakkers hiero moeten alles goedkoop dus zetten we die maar op een gratis servertje op school ofzo. Die gaat wel eens offline. Femme: zet alles nou bij pair joh er neem anders een grotere account doe niet moeilijk. UBB loopt hier nooit perfect en bij de meeste andere wel...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Ik weet wel dat de plaatjes op de HKU-server zitten...Gaat die in het weekend af en toe plat ofzo?
En Heatbuster, bij andere forums (C!T onder andere) gaat het ook niet altijd van een leien dakje
Kaj.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Het gaat hier vaak niet goed omdat er een bedorven versie van ubb wordt gebruikt. Verder loopt het redelijk dacht ik met het gebruik van meerdere servers.
En soms kan er iets platliggen, maar dat duurt meestal niet lang. Sommige mensen slaan dan meteen alarm, terwijl niemand daar eigenlijk wat aan kan doen.

• Wao
  • Laatst online: 03-12-2024

Wao

Heatbuster > betaal jij?

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Wb Wao..
Een duurder abo kost meteen ook een paar honderd gulden per maand ipv de 120,- die Femme nu betaalt.

• Kees
  • Laatst online: 14:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Maar goed het blijft irritant die kruisjes en bij mij de kleine misvormde letters, maar ik ge er van uit dat dat allemaal tijdelijk is en dat het binnenkort wel allemaal goed zit.

Kees

vanaf 22/9 KABEL :) :), oh shit, X X

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Wao> ja, ben bezig met regestratie

ok, c!t misschien, maar Anandtech doet het altijd GOED! Daar zijn geen problemen. Daar kun je de topics van een half jaar geleden wel zien.

Verwijderd

HB.. dat bedoelde wao denk ik niet :)
en Anandtech heeft iets meer liquide middelen dan Femme/Tweakers.net.. wel eens de auto van Anand gezien?.....

• Hastur
  • Laatst online: 05-01 18:08

Hastur

I stink, therefore I am

Download Accellerator dacht net nog dat ie een file moest downloaden, toen ik hier op wou replyen. Maar als je dan 'Regular Download' aanklikt, kan je wel gewoon reageren. 8')

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er waren periodes waarbij het forum van Anand er om de week uit lag (en dan duurde het soms een volle week voordat het weer online was).

Anand heeft inderdaad iets meer geld :) (heb je 'm zien rijden in de CBS filmpje?).

De server situatie gaat binnenkort hopelijk veranderen. Er bestaat een zekere kans dat Tweakers.net op een bijna dedicated Sun Ultra 5 kan (moet alleen wat meer geheugen in). De graphics kunnen misschien bij 'een grote Nederlandse internet provider' draaien :) .

De studentenserver van de HKU waar de smilies op staan is wel online, alleen werken alle studentenaccounts niet meer. Geen idee waarom, zal er wel iets mee te maken hebben dat het nieuwe schooljaar begint en dat de de ventjes in het computercentrum de accounts van de eerstejaars aan het invoeren zijn - denk ik. Ik neem aan dat alles binnenkort weer online komt.

• Theodoor
  • Laatst online: 23-01 11:49
Ik hoop gewoon dat naam crashed ofzo en dat er een andere versie van UBB opkomt. Mijn wachtwoord en naam worden nooit opgeslagen en mijn cookies staan aan.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Nou, ik hoop dat Pair wat onderhoud pleegt, en het gewoon wat beter gaat draaien.
Femme is met de laatste crash weken bezig geweest om GoT weer up-n-running te krijgen.
In z'n vrije tijd! Nu school weer begonnen is, zal hij een stuk minder tijd hebben, denk ik zo....
Kaj.

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De graphics draaien op m'n studentaccount op school omdat ik daar unlimited traffic heb :) (al dat geforum van jullie trekt namelijk zo'n 300 meg per dag alleen voor de html en cgi files). Dat die server het niet meer doet is iets waar pair weinig invloed op heeft...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Da's waar, maar de UBB zelf. daar ben je aardig lang mee bezig geweest om het zo te krijgen zoals jij het wilde...En die staat toch bij Pair?
Kaj.

• Tom
  • Niet online

Tom

Wat een onzin, dat de plaatjes het toch niet doen ligt dan toch niet aan pair, het ligt zowiezo niet aan pair denk ik, want die laatste UBB's zijn nogal rot geloof ik...

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Versie 5.38a op FOK! draait anders perfect tot nu toe..

Verwijderd

5.39 is nu in beta II - ziet er erg fijn & stabiel uit allemaal. Release waarschijnlijk op 10/9.

5.37 en alle 5.38tjes zijn niet echt stabiel.
Pagina: 1