Geluid te zacht op de TV bij kijken van DivX

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 20:52
Als ik het geluid in windows MAXIMAAL zet, en ik DiVX met TVout op de TV ga kijken. Dan is het geluid best wel zacht.

En dan staat het geluid op de TV bijna helemaal open. Als ik verder ga dan hoor ik de TV brommen omdat de tv te hard staat.

Hoe zorg ik ervoor dat er zeg maar HARDER geluid wordt doorgegeven.

ik gebruik gewoon een kabel L en R uitgang voor de tv en 1 uitgang voor de output op mijn SBLive!.

Verwijderd

sluit het geluid anders ff op je stereo en dan van je stereo naar de tv!!
!!!niet te luid anders blaas je de speakers van je tv op!!!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 23:23

Fuelke

Forza Ferrari

Klinkt misschien gek, maar het volume van het proggie waarmee je DivX bekijkt ook vol open zetten?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ja dat ligt gewoon meestal aan de divx zelf. Die is gewoon te zacht geript om het zo maar te zeggen.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 20:33
moet je de DVDrip downloaden, die hebben altijd wel goed geluid.. Zal wel gewoon slechte kwaliteit DivX zijn denk ik...

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
of een soort versterkertje tussen de kabels zetten...

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 02:11
zoals Fuelke al zegt: waarschijnlijk vergeet je een slider ergens. Windows heeft twee voor jou belangrijke (voor main en voor wave), maar je afspeelprogramma (Windows Media Player?) heeft ook een slider voor geluid. Zet die alledrie eens voluit en probeer het nog eens.

ach...in een volgend leven lach je er om!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 20:33
Op woensdag 12 december 2001 00:45 schreef 0siris het volgende:
zoals Fuelke al zegt: waarschijnlijk vergeet je een slider ergens. Windows heeft twee voor jou belangrijke (voor main en voor wave), maar je afspeelprogramma (Windows Media Player?) heeft ook een slider voor geluid. Zet die alledrie eens voluit en probeer het nog eens.
Denk dat de kwaliteit eerder een probleem is.. aangezien het geluid ook gaat brommen als ie op zn hardst staat..
Pagina: 1