Toon posts:

s3 savage4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een s3 videokaartje met tv out gevonden en zou nu dus heel graag mijn desktop op mijn tv willen toveren.

Maar hoe doe ik dit? Mijn pctje herkent hem wel als s3 savage4 maar ik kan nergens een optie vinden om hem op tv out te zetten.
Ook mijn oude vertrouwde tvtool werkt niet met deze chipset.

Kan iemand me hierbij helpen?

Verwijderd

Andere drivers?

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik natuurlijk wel aan gedacht. Maar waar? Kaart wordt niet meer gemaakt en de links op GOT lijken allemaal dood.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:55
Hmm, ik laat altijd linkjes achter als ik vertrek met mn website ;)

Welk OS gebruik je? Als het Wintendo is, zal het je vast wel lukken met S3Tweak, 1.10a kan je wel vinden bij Hastec of op mijn site.

Verwijderd

kijk eens bij www.driverguide.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eerst echt super geholpen met die s3 tweak. Maar nu heb ik er toch weer problemen mee:
Ik kan het programma niet meer opstarten en daardoor ook het beeld niet meer op mijn tv krijgen.

Had dit probleem al voor het formateren maar het is nu weer ontstaan. Na op het exe-filetje gedrukt te hebben gebeurt er niets meer.

Heeft er iemand nog een ander idee? Misschien een andere methode om het beeld op de tv te krijgen?

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op dinsdag 29 januari 2002 21:23 schreef meep het volgende:
Ik ben eerst echt super geholpen met die s3 tweak. Maar nu heb ik er toch weer problemen mee:
Ik kan het programma niet meer opstarten en daardoor ook het beeld niet meer op mijn tv krijgen.

Had dit probleem al voor het formateren maar het is nu weer ontstaan. Na op het exe-filetje gedrukt te hebben gebeurt er niets meer.

Heeft er iemand nog een ander idee? Misschien een andere methode om het beeld op de tv te krijgen?
Als je EXE file hebt opgestart, verschijnt er een tray icoontje, helemaal rechts onder. (bij je klok) vanaf daar kan je hem opstarten. (of lukt dit ook niet :?)

Suc6

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Kun je ook een S3 savage 4 direct naar TV-out laten booten? zodat je geen PC monitor meer nodig hebt?
Zo jah, met welke tool dan als TV-tool niet werkt
Pagina: 1