UT aimbots en Skins

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• drowsycreature
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-03 16:30
ik speel altijd bij Fragalonia Sniper Arena #1 en #2, 1 is Team Death Match, en daar komen onwijs veel Aimbots (weet iemand waar je zo'n aimbot ken downloaden) en #2 is Gewoon DM en daar spelen vele mensen met een aangepaste skin (dwz een normale skin die zwart gemaakt is of groen of een andere kleur weet ook iemand hoe je daar aan komt?) En weet ook misschien iemand hoe je zoiets kan uitzetten op je eigen server dan ben ik daar zelf ook vanaf
veranderen heeft gen zin maar zo bedoelde ik het niet |:( ik wou alleen weten hoe je aan dieCSHP komt That's daarna mag deze topic helemaal weg

Calimer0

Verwijderd

(geen links naar cheat-sites aub)

Waarom zou je een aimbot voor UT willen hebben? Ga maar lekker oefenen.

• drowsycreature
Het is eerder zodat ik ze kan afzetten of ook suggesties kan geven aan de Admin van die server waar ik speel dmv een script ofzo hoe ik dan die aimbots en skin shit kan afzetten

Calimer0

• drowsycreature
ik heb nu ergens gezien dat die CSHP daartegen is weet iemand die ergens te downloaden, lijkt me heel handig

Calimer0

• drowsycreature
PLZ??

Calimer0

Verwijderd

na 9 minuten kicken is wel een beetje overdreven vind je niet ?

en door naar cheats te vragen maak je jezelf al helemaal neit populiar...

• drowsycreature
Ik vraag niet naar Cheats ik vraag alleen maar naar Een anti-cheat iets omdat ik me daar matig aan stoor vooral bij een Sniper arena waar je daardus gelijk dood bent, niet fijn en zeker nietleuk dus daarom post ik dus dit

Calimer0

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 23:07 schreef drowsycreature het volgende:
Ik vraag niet naar Cheats ik vraag alleen maar naar Een anti-cheat iets omdat ik me daar matig aan stoor vooral bij een Sniper arena waar je daardus gelijk dood bent, niet fijn en zeker nietleuk dus daarom post ik dus dit
Daar kan jij zelf niets aan doen. Zeg maar tegen de admin dat ie de laatste versie van CSHP moet installeren en dan werkt dat vanzelf ook client-side. (wordt gedownload van de server de eerste keer)
Zeg em ook dat ie custom skins uitzet. :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• drowsycreature
Dus dat betekend geen Warcow meer :(:(:(

Calimer0

Verwijderd

Die skins kan je zelf ook maken man!! Gewoon je bestaande skins aanpassen. Heb ik ook, Speel zelf InstaGib at Skynet.be

Verwijderd

pff hij wil gewoon cheaten

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:07
Op dinsdag 11 december 2001 22:17 schreef drowsycreature het volgende:
ik speel altijd bij Fragalonia Sniper Arena #1 en #2, 1 is Team Death Match, en daar komen onwijs veel Aimbots (weet iemand waar je zo'n aimbot ken downloaden)
Jaaaa :D . Lul er maar weer onderuit >:) .
Ik heb je in de smiesies jongenman >:) .

Steam

Verwijderd

Ik vraag niet naar Cheats
oh en wat is dit dan:
weet iemand waar je zo'n aimbot ken downloaden
?

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-10 05:05
Nou, aangezien ik zelf wel eens met gasten uit midnightinteractive chat, en bepaalde serveradmins, kan ik je uit ervaring zeggen dat CSHP op dit moment dus niet meer veilig is. CSHP team heeft wel een nieuwe mod uitgebracht: UTPure, die tot zover we op dit moment weten nog niet doorbroken (zal overigens wel niet lang meer duren)

En even over het downloaden van een Aimbot (in 1 woord samengevat):

L A M E R ! ! !

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• .GoO
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op dinsdag 11 december 2001 22:17 schreef drowsycreature het volgende:
ik speel altijd bij Fragalonia Sniper Arena #1 en #2, 1 is Team Death Match, en daar komen onwijs veel Aimbots (weet iemand waar je zo'n aimbot ken downloaden) en #2 is Gewoon DM en daar spelen vele mensen met een aangepaste skin (dwz een normale skin die zwart gemaakt is of groen of een andere kleur weet ook iemand hoe je daar aan komt?) En weet ook misschien iemand hoe je zoiets kan uitzetten op je eigen server dan ben ik daar zelf ook vanaf
Links naar cheat sites mogen niet, en wie zegt dat je niet gewoon een cheat wilt hebben zodat je lekker op public of tijdens wars het spelletje kan verpesten??

• drowsycreature
Maar waar haal je nou die CSHP vandaan????

Calimer0

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
typ es wat in in een search engine ofzo :r
www.planetunreal.com zoek daar maar.

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Ik had gister CSHP45 ofzo :? iig een nieuwe versie, maar ik word er nie goed van want het werkt toch niet meer

als je in console mutate cheat show doet, dan zegt ie ie toch no one's cheating |:(

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
haha gister werd ik nog beschuldigt van dat ik een 'shield' had. Ik zou zogenaamd terug'bouncen' als ik geraakt werd en niet doodgaan.

Stomme n00bs ook altijd :(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

op www.clanbase.com/files kun je de nieuwste CSHP downloaden.

En over aimbot, ZWWWWAAAAAAAAAAAAAARRRR triest. Ik kan op een CBR 600 ook iemand op ze scooter eruit rijden, maar wat daar nou leuk aan is????????

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Aim Bots zijn zo flauw. Het verpest alles. Vinden die gasten die dat gebruiken dat nou zo leuk ofzo? Lijkt mij geen ruk aan om zo een spel te winnen. Maja zullen wel hele gefrustreerde cheaters zijn dan he

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 11 december 2001 23:12 schreef drowsycreature het volgende:
Dus dat betekend geen Warcow meer :(:(:(
Ow dus liever cheaters in de game met warcow dan geen cheaters zonder warcow ?

|:( je wil gewoon cheates

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 16:06

mvz

muziek verslaafde

vieze tsjeeters. t`zou verbode moete worden.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 19:27 schreef xMvZx het volgende:
vieze tsjeeters. t`zou verbode moete worden.
Waar heb ik dat eerder gehoord :)

Verwijderd

tsss... cheaten is diep en diep triest. Bovendien vern**kt het de hele community ( zie CS ) :(
Pagina: 1