Toon posts:

Na het posten van een reply...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Adjes,
als ik een neiuw berichtje post was het voorheen altijd zo dat bij het automatisch forwarden naar het onderwerp, mijn berichtje er keurig bij stond. nu moet ik apart een reload doen om dat te zien te krijgen. kan dat liggen aan het wel/ niet aan hebbben staan van een proxyserver ? En zo ja, adviseren jullie dan die proxyserver aan te laten staan opmdat het sneller is of maakt dat geen ene moer uit ? (ik ben heus niet te beroerd om met de hand te reloaden als een proxyserver sneller is)

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Ligt hoogstwaarschijnlijk inderdaad aan je proxy die aanstaat. Als je iets post wordt de .html file van de thread bijgewerkt, en die wordt normaalgesproken opnieuw geladen. Diezelfde pagina is dan nog gecached op de proxy, maar wel als oude, niet bijgewerkte versie. Als je handmatig reload kijkt de proxy ook of er een nieuwere versie is, en die laadt ie dan. Een proxy is soms wel sneller, maar voor pagina's die veel veranderen, zoals dit forum of tweakers.net maakt het niets uit: Je moet toch elke keer de pagina van de server halen. Conclusie: Als je provider het niet verplicht -> Proxy uit! :)

Ik scrobbel ook audio