[F@H] Foldmonitor probleem

Pagina: 1
Acties:

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Ik weet niet of er veel mensen zijn die Foldmonitor (de windows versie) draaien, maar bij mij tellen de procenten van het current frame gewoon door. Hij zit nu al over de 4000 procent.
Iemand een idee hoe dat komt en hoe dat op te lossen is?

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op dinsdag 11 december 2001 22:05 schreef TomcatX het volgende:
Ik weet niet of er veel mensen zijn die Foldmonitor (de windows versie) draaien, maar bij mij tellen de procenten van het current frame gewoon door. Hij zit nu al over de 4000 procent.
Iemand een idee hoe dat komt en hoe dat op te lossen is?
het komt omdat hij het gemiddelde bepaald van de vorige frames en daarmee de volgende finish tijd mee bepaald. het betekend vaak dat je overdag niks met de computer doet en hij een frame time heeft van 500sec. en als je dan opeens een heel uur Q3A speelt hij gewoon doorgaat met tellen en dus op 4000% zit.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Gisteren gaf hij 300+ % aan als completed bij de andere comp op me netwerk. Toen ik vandaag de boel aanzette en keek, was ie 54% en ging normaal verder.
Als je het niet vertrouwd, kun je altijd nog even naar de fahlog.txt gaan om te kijken hoe ver hij is.

Ps. heb nu de ABLp41 en die vliegt er doorheen, 20 frames in 20 min :9
Benieuwd wat de score hiervan is.

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Ik heb nu op mijn eigen pc 67830% en op de andere pc (zelfde foldmonitor door drive mapping) staat hij nu op 6000%. Echt een rare bug.

Verwijderd

Hebbie de gui draaien ?

De ene met console heeft het niet gehad zover ik weet.
De andere met gui heeft er een paar keer last van gehad.
Deze heb ik trouwens net vervangen door de console omdat die volgens mij sneller gaat.

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Ik draai de gui ja. De text based client vind ik er niet uitzien.

Verwijderd

De console zie ik toch niet meer. :)
Heb genoeg aan de monitor.
Pagina: 1