Problemen met Pol

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Volgens mij is er al eens eerder over gesproken hier, maar eens in de zoveel tijd krijg ik direct de resultaten van de Pol te zien zonder te stemmen. Ik heb al geken naar de Koekjes instellingen maar alles was normaal.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan zit je waarschijnlijk achter een firewall en heeft iemand anders, die ook achter die firewall zit, al gestemd. Niks aan te doen, volgende keer beter...

Virussen? Scan ze hier!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik internet zelf niet via een netwerk ofzo maar ik kan ook nooit stemmen. Bel rechtstreeks naar casema.net en heb ook geen cache server ingesteld enzo.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

En heb je daar een vast ip?

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Wrcveen: jouw IP adres verwijst naar cache-utr1.casema.net, dat lijkt me een proxy server.

Die van joop is fns.akzonobel.nl.

Beide IP's blijken al gestemd te hebben.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik heb er ook altijd problemen mee, en zit niet achter een proxyserver... raar,als ik een uurtje later weer bezoek krijg ik wel netjes de resultaten te zien.

• Marc H
  • Laatst online: 18:50

Marc H

- - Is wakker - -

Is het niet handiger om die IP Check eruit te halen?

Hoewel ik wel een vast ip adres heb, gebeurt het regelmatig (lees: altijd) dat ik thuis niet kan stemmen, omdat ik via de proxy van a2000 zit te internetten. (ik stem meestal op mijn werk :))

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Verwijderd

Marc, je kan die proxy uitscakelen, en direct het internet op, gaat ook sneller!
Heb ik ook...A2000

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Kan op zich wel zonder IP adres, alleen kan iemand die geen cookies accepteerd heel eenvoudig cheaten.

Ik kan ook het registreren van IP adressen voor de belangrijkste proxy servers weghalen, dan moet ik alleen wel de IP adressen van die dingen weten.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Daar kan dan toch ook misbruik gemaakt van worden! Ik vin 't niet echt een oplossing. Poll is ook vrij moeilijk betrouwbaar te houden, netzo als de Shop Survey.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ja weet ik, maar het zou een tussenoplossing kunnen zijn.

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Als je die van casema eruit zou willen halen graag! (cache-utr1.casema.net) Kan ik ook eens stemmen.

Wilko

• Marc H
  • Laatst online: 18:50

Marc H

- - Is wakker - -

Cheaten blijft toch mogelijk. Als ik wil kan ik 2 keer stemmen, en als het meezit 3.

ten tweede, wat maakt het uit of je kan cheaten? Je kan er verder toch niets mee doen en geen prijzen mee winnen.

De Poll is leuk om interactie met de bezoekers te krijgen, maar als (veel) bezoekers niet kunnen voten, schiet de "beveiliging" zijn doel voorbij.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Ik zou theororetisch ook 101 keer kunnen stemmen als ik zou willen. 100 keer op school en 1x thuis. Maar dat doe ik niet..

Zo'n poll is heel leuk, maar 100% betrouwbaar is 'ie natuurlijk nooit. Er is in de poll die nu loopt al 15x gestemd door mensen die beweren dat hun 1e computer een GameBoy was. Geloof jij het?

Maar inderdaad, het lijkt me vervelend voor de mensen die keer op keer niet kunnen stemmen..

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als ik op school zit dan stem ik ook altijd opnieuw als ik achter een andere computer zit ;).

Maar dat is op zich een andere situatie, als je telkens een andere PC moet pakken om te mogen stemmen dan ga je niet ff 200 keer achter elkaar stemmen. Als ik de IP beveiliging helemaal uit zou zetten, dan zou dat wel mogelijk zijn.

Als ik nou de IP adressen van de belangrijkste proxy servers heb, dan moet ik iets verzinnen waarbij het IP een proxyserver na een half uur automatisch weer wordt verwijdert.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Late reactie (was vergeten dat ik Topic gepost had :) )
Stom dat ik niet aan Proxy Server dacht...
Maaru, wat je ook nog kan doen: Alleen mee doen aan Poll als je je geregistreert hebt bij GOT...
En ja de drempel wordt dan wel hoger maar liever minder stemmen en dat de 'trouwe gebruikers' WEL kunnen stemmen, als andersom.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Zo sluit je dus de gebruikers van Tweakers.net uit. GoT staat los van Tweakers.net, en niet iedereen die t.n bezoekt, bezoekt GoT ook.

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met de pol, als ik stem krijg ik een http 500 error, interne server fout :(

Dit gebeurt ook als ik de resultaten opvraag

Verwijderd

als ik het stem scherm krijg kan ik er meerdere openen en dan stemme, of werkt dat niet ?

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je bedoelt meerdere keren stemmen met op 1 IP adres? Dat kan niet (wordt je voor saboteur beschuldigd :)).

• Hastur
  • Laatst online: 05-01 18:08

Hastur

I stink, therefore I am

Ah vandaar, waarschijnlijk had iemand van mijn proxy al net gestemd en werd ik daarom voor saboteur uitgemaakt. Alleen wou ik toen via het schaap stemmen, dit omdat deze niet via de proxy gaat, maar toen kreeg ik bij het laden van de frontpage deze error te zien:

JavaScript Error: http://www.tweakers.net/,line 39:

c is not defined.

En kan ik dus nog niet stemmen :(

• redwing
  • Laatst online: 18:34
Deze laatste melding krijg ik de laatste tijd standaard als ik op mijn werk naar tweakers.net ga. Ik kan alleen in de topics komen door een nieuwsbericht aan te klikken (het enige window dat goed binnen komt) en vanuit dat nieuwe window naar de topics te gaan. Is best wel irritant. Iemand enig idee waardoor dit komt ????

[removed]

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Ja, dat heb ik ook hier op school. Ligt aan de versie van Netscape (ik gebruik hier 4). Ik had laatst trouwens een screenshot ervan gemaakt.
De mainpage komt zo binnen, maar als je dan nieuws leest en weer terug gaat, dan komt alles wel goed binnen. Heel vaag.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Netscape 4.04 en 4.01 (ik denk alle versies ouder dan 4.5) geven een javascript error als ik een plaatje in de tekst zet (slaat nergens op, gewoon ff nieuwe netscape halen).

• Hastur
  • Laatst online: 05-01 18:08

Hastur

I stink, therefore I am

En met IE5 heb ik de laatste dagen ook een probleem. Ik weet niet of het aan A2000 ligt of aan de nieuwe layout, maar tweakers is erg slecht bereikbaar. Maakt niet uit of ik de proxy aan of uit heb staan, maar 9 van de 10 keer laadt tweakers niet. Ik heb het net 7 a 8 keer geprobeerd en ik kom er niet in. GoT daarentegen doet het wel gewoon. :(

• redwing
  • Laatst online: 18:34
Heb thuis hetzelfde probleem (kan tweakers helemaal niet bereiken) en dat is sinds de nieuwe layout. Zal er dus misschien toch wat mee te maken hebben, maar ik zal eens een nieuwere versie van netscape instaleren, eens kijken of dat wat helpt. Hier op mijn werk heb ik dus hetzelfde als wat Jorma laat zien. Alleen een nieuwe versie van netscape installeren zal hier wat moeilijker worden, maar ik zal eens wat gaan klagen. Misschien helpt dat.

[removed]

Pagina: 1