ik krijg dus morgen de onderdelen voor mijn hardeschijf vu-meter dus ik dacht vandaag alvast ff wat gaatjes voor de leds boren
ging allemaal redelijk recht, kom ik er dus mooi achter dat ik een gaatje te veel heb geboort
wat doe ik dus met dit extra gaatje? ik zat zelf te denken om op de aanlsluiting van led 1 , 2 leds parallel te zetten maar kan dit? of heeft iemand nog een leuk id om met dit gaatje van 4mm te doen?
Verwijderd
uitborenOp dinsdag 11 december 2001 21:19 schreef Brainpiggy het volgende:
past niet
euhm...
gewoon een ledje insteken en niet aansluiten en dan bij hoog en laag volhouden dat die gewoon niet brand omdat er niet zo'n hoog voltage op komt
kun je daar niet gewoon een volle sterkte led op maken??? of en idle led??
"Luie mensen worden ook moe!"
dat staat dus niet...Op dinsdag 11 december 2001 21:20 schreef LAuWe het volgende:
schakel een ledje paralel met je power led, of je gewoone hdd-led
iemand nog andere id'en?
ik ben ook maar een
nope dat lukt niet met de schakeling die ik gebruik...Op dinsdag 11 december 2001 21:23 schreef pindkaas het volgende:
kun je daar niet gewoon een volle sterkte led op maken??? of en idle led??
of 1 ledje bijv aan als je peecee aanstaat..
edit : er zit al een powerled in de case, oke
maarja je moet wat..
of dat ledje aan als je vu meter aanstaat ?
edit : er zit al een powerled in de case, oke
maarja je moet wat..
of dat ledje aan als je vu meter aanstaat ?
daar voor hebbe we een power led al standaard in de caseOp dinsdag 11 december 2001 21:26 schreef THxZ0NE het volgende:
of 1 ledje bijv aan als je peecee aanstaat..
Misschien een LEDje voor je NIC (1 van de beste voorstellen tot nu toe vind ik zelf
)
hmm ja das wel leuk en aardig maar ik ben ouwerwetsOp dinsdag 11 december 2001 21:29 schreef primusz het volgende:
Misschien een LEDje voor je NIC (1 van de beste voorstellen tot nu toe vind ik zelf)
dan maak je er een blowhole vanOp dinsdag 11 december 2001 21:32 schreef Brainpiggy het volgende:
[..]
hmm ja das wel leuk en aardig maar ik ben ouwerwetsik heb coax ligge
en dan begint me ledje van me 3com NIC niet te knipperen
Steek er wat anders in!Op dinsdag 11 december 2001 21:18 schreef Juggernaut het volgende:
je pink insteken?
NIC ledje is inderdaad een leuk en ook goed idee. Anders gewoon nog een ledje voor 2e harddisk of zo.
beetje plamuur erin, of wat kit, is helemaal makkelijk als je kast toch een aangepast kleurtje heeft.
Beetje plamuur erin
mooi afschuren
kast opnieuw kleuren
beetje omslachtig, maar je gaatje zit dan wel dicht
of je boort 'm nog groter uit zodat je er doorheen kan kijken (soort kijkdoos effect
)
suc6
Beetje plamuur erin
mooi afschuren
kast opnieuw kleuren
beetje omslachtig, maar je gaatje zit dan wel dicht
of je boort 'm nog groter uit zodat je er doorheen kan kijken (soort kijkdoos effect
suc6
Haal NOOIT een spookrijder in !
ik kwam opeens zelf op het onorignele id om er dus wel een schakelaartje in te zetten om vu-meter / off / hdd led te schakelen, ff snel een schematje in elkaar geflanst:

gaat dit zo werken??

gaat dit zo werken??
Dat past bij mij niet hoor. Ik heb daarvoor al een 120mm blowhole gemaakt en dat past wel. Alleen uitkijken dat je je fan niet per ongeluk aanzetOp dinsdag 11 december 2001 21:42 schreef Cornholio2001 het volgende:
[..]
Steek er wat anders in!Flink persen, moet lukken
![]()
NIC ledje is inderdaad een leuk en ook goed idee. Anders gewoon nog een ledje voor 2e harddisk of zo.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Proberen ergens een 4mm fan op de kop zien te tikkenOp dinsdag 11 december 2001 21:18 schreef Brainpiggy het volgende:
ik krijg dus morgen de onderdelen voor mijn hardeschijf vu-meter dus ik dacht vandaag alvast ff wat gaatjes voor de leds borenging allemaal redelijk recht, kom ik er dus mooi achter dat ik een gaatje te veel heb geboort
wat doe ik dus met dit extra gaatje? ik zat zelf te denken om op de aanlsluiting van led 1 , 2 leds parallel te zetten maar kan dit? of heeft iemand nog een leuk id om met dit gaatje van 4mm te doen?
plak er een sticktje/casebadge ofzo overheen
Verwijderd
Een resetknop van 4mm.... nou de mijne is nog groter....Op dinsdag 11 december 2001 23:04 schreef BananeKoning het volgende:
een fatsoenlijke reset knop !
die middelste van de bruine hoef je niet aan te sluiten hoor. of is mijn electro achtergrond nu ineens foetsie?Op dinsdag 11 december 2001 21:44 schreef Brainpiggy het volgende:
ik kwam opeens zelf op het onorignele id om er dus wel een schakelaartje in te zetten om vu-meter / off / hdd led te schakelen, ff snel een schematje in elkaar geflanst:
[afbeelding]
gaat dit zo werken??
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Vette pijn. Die 120 mm past zeker net?Op dinsdag 11 december 2001 21:50 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dat past bij mij niet hoor. Ik heb daarvoor al een 120mm blowhole gemaakt en dat past wel. Alleen uitkijken dat je je fan niet per ongeluk aanzet
als je er nou nog een gaatje bij boort. dan kun je daar een knopje in zetten om het ledje wat in dit gat zit aan en uit te doen. heeel handig. 
heeft bijna niemand.
heeft bijna niemand.
doh..Op woensdag 12 december 2001 13:04 schreef dexx het volgende:
als je er nou nog een gaatje bij boort. dan kun je daar een knopje in zetten om het ledje wat in dit gat zit aan en uit te doen. heeel handig.
heeft bijna niemand.
Verwijderd
Gooi er een knipperled in... hehehe (gewoon via een weerstandje aan de +5V)Op dinsdag 11 december 2001 22:33 schreef Brainpiggy het volgende:
verder iemand nog ideeen?
Met hier achter nog een ledje.. heb je een licht gevende casebadgeOp dinsdag 11 december 2001 22:51 schreef inTIMidate het volgende:
plak er een sticktje/casebadge ofzo overheen
Das nog es een goed idee!!!!
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
gaat niet lukke, gaatjes zitten 5mm uit elkaarOp woensdag 12 december 2001 13:32 schreef Loque het volgende:
[..]
Met hier achter nog een ledje.. heb je een licht gevende casebadge
Das nog es een goed idee!!!!
ander ideetje: een hoofdtelefoonaansluiting erin bouwen??
Hier staat tekst
een tutorial om het weg te werken!
gewoon op de hier beschreven manier zorgen dat dat hele gaatje er niet meer is, dan hoef je er ook niks in te knutselen!
http://www.7volts.com/fix_holes.htm
gewoon op de hier beschreven manier zorgen dat dat hele gaatje er niet meer is, dan hoef je er ook niks in te knutselen!
http://www.7volts.com/fix_holes.htm
waarom vul je het gaatje niet gewoon op ?!?!
ik heb in mijn casemod de gaatjes waar eerst de leds zaten opgevult, eerst een stuk je hout erinduwen en dan met plamuur afwerken
goed schuren, laagje verf erover en je ziet er nix meer van
ik heb in mijn casemod de gaatjes waar eerst de leds zaten opgevult, eerst een stuk je hout erinduwen en dan met plamuur afwerken
goed schuren, laagje verf erover en je ziet er nix meer van
Je kan er ook een ijzeren stang inzetten, daarop doe je kraaltjes en aan het uitijnde ook afsluiten, op die manier kan je dus met de kraaltjes tellen als je je vingers ergens anders voor nodig hebt
hmmzzzz.... als je l*l niet al te breed is en je ERG gesteld bent op je pc zou je kunnen overwegen om er een nepkut in te bouwen?
hartelijk dank voor deze intelligente bijdrageOp woensdag 12 december 2001 18:57 schreef FireSNAKE het volgende:
hmmzzzz.... als je l*l niet al te breed is en je ERG gesteld bent op je pc zou je kunnen overwegen om er een nepkut in te bouwen?
![]()
waar zit dat gaatje eigenlijk precies??
PSN: DutchTrickle PVoutput
Pagina: 1