Vraagje: Een tijdje proberen ik en een collega al om een AMD Athlon 1800+ lekker te laten werken, maar dat lukt niet echt. We hebben een chaintech AJA2 bord en een a-open AK73(a) bord gebruikt. Verder hebben we geheugen modules vervangen, andere koeling gebruikt (CPU zat op 54 graden), BIOS geupdate, rand apparaten afgekoppeld en nog steeds lukt het niet om XP of 98 SE te installeren. XP loopt tijdens de installatie vast op het deel waar gecheckt wordt op Fat32 en dan NTFS. Hierna hoort het schermpje voor de installatie te volgen, maar die komt niet. 98 loopt ook tijdens de de install vast en dat terwijl fdisk en format goed gaat

Iemand een idee? Bij ons is in elk geval naast ME (Meer Ellende) nu ook XP afgeschreven tot de SE.
Greets! Viper2k1
PS: Chaintech zuigt en dus gebruiken we die niet meer! Op de AJA2 draait alleen Windows 2000 pro! Geen SE, ME of XP!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)