Toon posts:

Minolta SP1000 printer Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij aan de drivers van de Minolta SP1000 (laser)Printer Helpen? :?

Documentatie is ook heel welkom...

Alvast bedankt...

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:49
kijk eens op de site van minolta zou ik zo zeggen!!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, Bedankt... Maar heeft er ook iemand drivers voor Windows98???

En ja ik heb al op de minolta site gekeken...

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 09:33 schreef Broeswillems.com het volgende:
Okay, Bedankt... Maar heeft er ook iemand drivers voor Windows98???

En ja ik heb al op de minolta site gekeken...
Op http://www.driversguide.com

Verwijderd

Topicstarter
Okay drivers heb ik nou...

Maar weet ook iemand/heeft ook iemand de Handleiding van dat ding? ik zou ze graag willen hebben...

Want ik krijg steeds de melding "Te veel Data" in het beeldscherm wanneer ik iets met tabellen probeer uit te printen, BV een cd-hoesje. hij print het dan steeds verkeert af.

in de handleiding staat vast wel hoe je dat ding weer helemaal naar fabrieksinstellingen brengt... mischien dat ie dan doet...

Thnx..

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Die printer is iets van 7 jaar oud, PCL4 en veel te weinig geheugen om grafische dingen (tabellen en zeker cd hoesjes) te printen.

Voor € 249,- heb je een gloednieuwe 1100 L met standaard 4MB geheugen (10 ppm). Het nabestellen van een gloednieuwe handleiding kost waarschijnlijk hetzelfde. ;)

Voor meer info moet je maar even mailen.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat dacht ik dus eerst ook, maar(er zit een maartje aan) wanneer ik een plaatje uitprint gaat dit probleem loos, maakt niet uit welke grootte, bitmaps van wel 25mb gaat probleem loos. maar zodra ik een tabel probeer uit te printen gaat het mis :( ... ik neem toch wel aan dat een bitmap meer geheugen inneemt dan een tabel?? :?

en een andere printer kopen doe ik niet, daar heb ik geen geld voor. 'keb deze gekocht omdat ik hem voor een heel zacht prijsje kon krijgen...

maar ik ben dus nog steeds opzoek naar de documentatie |:( , dus als iemand nog suggusties heeft, ik hoor ze graag...
Pagina: 1