Hack ?!

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-02 13:28
Ondanks deze fantastische Forum page heb ik toch een probleempje; als ik naar het TV en Film-hok wil gaan dan krijg ik de volgende mededeling: "We have noted your attempt to hack this forum. Authorities will be notified if you persist."... uhhhh , kan iemand me uitleggen waar dit op slaat. Ik zal nooit een homepage proberen te hacken of kraken... Kan beter m'n energie in andere dingen stoppen :)
dank u

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik had het forum gemoved en nu is het weer fucked-up. Ik vind de laatste versies van UBB wat dat betreft nogal brak (sinds die somme hack melding erin zit gaat alles fout).

• wheeler
gelukkig, ligt het niet aan mij :)

Verwijderd

Oef. Ik keek ook gek tegen de 'hack' op het scherm. Wat heb ik weer gedaan?

Maar het probleem ligt dus anders. Oke.

• RemCOW
  • Laatst online: 21-02 09:45
Als mensen nou maar niet een topic posten in alle andere forums (fora?) over dit zelfde probleem ;)

Trouwes, inmiddels weten we toch wel (ivm eerdere meldingen van dat 'hacken' gebeuren dat het er iets met UBB is en niet dat je aan 't hacken bent..)

• Gooly
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Yep, is al de zoveelste keer hehe, maar toch lastig voor de nieuwelingen die het niet herkennen, die schrikken zich steeds de tering, net zoals ik de eerste keer :'(
Dus helaas blijf je dat houden, dat mensen er steeds topics over gaan openen ben ik bang.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

• wheeler
Sorry dat ik er een nieuw topic over opende.. maar ik wil zo graag weer in het TV en Filmhok :) ;)

• RemCOW
Nou, hij staan tenminste in het goede forum! :)

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet in.

Kan niemand 'Hack' melding even laten oprotten? :(

• RemCOW
Je merkt vanzelf wel wanneer je er weer inkomt.. Ik denk niet dat het 123 op de lossen is..

Verwijderd

kunnen jullie dat forum nou noooit eens een paar maanden zonder troubles overeind houden...

Verwijderd

tis wachten op de volgende grote crash (helaaas)

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Zeg Heatbuster: de admin's en moderators werken er ongetwijfeld hard aan om dit forum draaiend te houden. En daarbij komt ook nog eens kijken dat het hun schuld helemaal niet is, maar van de UBB code. Die opmerking van je slaat dus helemaal nergens op :( :( :(

• Tom
  • Niet online

Tom

Kunnen we niet beter, voor er nog meer hackgezijk (tof woord :)) komt, ff die msg chengen, ipv:

'You were attempting to hack'

blabla, iets als:

'Er is weer een kleine crash, ff wachten dan lost Fempier het op, ga niet zijken die kut UBB doet moeilijk'

maybe beter idee....

Verwijderd

Goed idee, tom. Een betere melding neerzetten dan rood aankijken tegen hack-melding.

De melding is nu er nog steeds. Boehoehoeoee :'-(

Hoe check ik nou mijn topic?

• RemCOW
Gerjan: Niet. En het heeft geen zin, want niemand heeft toch kunnen reageren.

Tom: Goed id, uiteraard, maar eh.. Kan dat wel met die brakke UBB? :D

Heatbuster: Eh, grapje eh.. right?

RemCOW

Verwijderd

Ik hoop het maar dat topic niet wegloopt, maar wil heel graag reactie op hebben.
Als dat nog niet over is, dan wil ik als invaller eventjes General Chat gebruiken.

Bezwaar hiertegen? Ik maak geen tiental nieuwe topics, hoor.

• BS
  • Laatst online: 16:45

BS

ik ben er denk als laatste ingeweest want ik nog op jouw topic gereageerd Gerjan.
Pagina: 1