Aquanox gaat terug naar windows

Pagina: 1
Acties:

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
ik heb dus aquanox. en iedere keer als ik story mode doe en heel soms ook zo'n quick mode (kan ff niet op de naam komen) schiet het spel terug naar windows. ik heb de video dingen helmaal niet hoog staan 1024x768x16 (ook lager geprobeerd 800x600 en 600x480) wel alles voor de rest op high maar ook op lagere dingen schiet dat ding terug naar windows. moet ik nu gewoon versie 1.15 downloaden of ligt het ergens anders aan. OS = windows xp

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:26

Flexx

This side up

Welke Drivers ?

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 21:05 schreef Flexx het volgende:
Welke Drivers ?
goeie vraag :P heb geen id heb de pc net gekregen en zit nog geen inet op. gebeurt morgen. hoe kan je dat checke?
ben nml nog niet zo bekend met windows xp.

Verwijderd

aquanox is niet zo heel cool hoor

hoe je dat kan checken van die drivers weet ik ook nie (heb ook alleen maar xp op me moeder's laptop)
edit:
jeugd van tegenwoordig kan ook nie meer typen

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 21:19 schreef RPG_Fan het volgende:
aquanox is niet zo (:P) heel cool hoor

hoe je dat kan checken van die drivers weet ik ook nie (heb ook alleen maar xp op me moeder's laptop)
ik vind het best geinig heb dus ff die wuick dingens gedaan daar doet hij het wel bijna altijd goed. ik heb ff gekekn het enige wat ik kon vinden over de drivers was de datum
8-9-2001 meer niet.

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 21:55
Moet je eens naar de officiële Aquanox site gaan en daar naar het forum reizen, zodra je de kans hebt.
Zo'n beetje de halve wereld heeft dit probleem, je kunt ook een patch dl-en, die met een beetje mazzel ook geen donder uithaalt :'(

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
ik heb dus al een tijdje de nieuwste drivers en ging vandaag dus maar eens aquanox uit proberen. tot mijn grootste schrik kwam ik er achter dat ik nog steeds met het zelfde probleem kamp. ff staight 2 the point nu: kan iemand een directe link geven waar ik een patch kan downloaden voor dit probleem.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
*schop* ;)

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 11:27
gewoon patchen (het spel)
ik had er ook last van :)
ikwas al bang dat ik weer een cdtje verspilt had >:)
Pagina: 1