Zoals het onderwerp al zegt, wil ik graag weten welke het beste is voor een Athlon XP. De SiS 735 of de VIA kt266-A. En in hoeverre is die dan beter?
bedankt
bedankt
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Could not agree more...Op dinsdag 11 december 2001 20:45 schreef Evil_Homer het volgende:
Goedkoop, Stabiel, geen geklooi met drivers: SiS735
Duurder, iets sneller, 4-in-1 driver: KT266a
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
wat bedoel je precies met 4-in-1 driver?Op dinsdag 11 december 2001 20:45 schreef Evil_Homer het volgende:
Goedkoop, Stabiel, geen geklooi met drivers: SiS735
Duurder, iets sneller, 4-in-1 driver: KT266a
Drivers voor je moederbord. Zodat je een betere performance krijgt. Deze zit standaard bij WinXPOp dinsdag 11 december 2001 20:51 schreef TheNijntje het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met 4-in-1 driver?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Oslik blyat! Oslik!
Maar AMD maakt zelf toch ook chipsetsOp dinsdag 11 december 2001 22:56 schreef Roefoes het volgende:
Ik denk dat ik ondanks dat ie langzamer is toch voor de SiS zou gaan, ben m'n vertrouwen in VIA een 'beetje' kwijtgeraakt na al het gelazer.
Jammer dat intel geen chipsets maakt voor AMD CPU's, dan zou AMD helemaal super zijnvat dit niet al te serieus op...
Idd, draai nu al 3 jaar of zo Via en heb nog nooit problemen gehad. Werkt prima allemaal en m'n geheugenperformance bij een MSI K7T 266 (niet 2) is 1,6 x beter dan bij m'n ECS K7S5A met hetzelfde geheugen (bijde Crucial DDR tweaked to the maxOp dinsdag 11 december 2001 23:38 schreef Glacier het volgende:
Maar wat is er dan mis met VIA chipsetNog nooit probs mee gehad ofzo