He femme is dat niks zo'n tweakers lan party ???

Pagina: 1
Acties:

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:52
Kun je niet een pagina maken over een tweakers lan party ?
kan iedereen reageren en weet iedereen meteen dat er veel animo voor is maar het nog in de kinder schoenen staat
is maar een idee hoor
kweet niet :p

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Lijkt mij wel kewl,allemaal tweakers onderelkaar.
Ik las ergens in een thread dat jullie(De WebMasters) bezig waren met het uitwerken van ideen op dit gebied!?
Was tesprake gekomen op de WAN!?
Wat dan ook lijkt mij wel puikplan!
Het plaatsen van wat info lijkt mij wel een goed plan i.v.m de feedback.

Paradigm: Shift happens.

• Femme
  • Laatst online: 23-02 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Maareuh, op dit forum kun je toch ook reageren, dus waarop een aparte site?

• Anton
  • Laatst online: 22-02 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Ja, ik vind eigenlijk dat er te weinig gebruik wordt gemaakt van dit forum. Zeker reacties op reviews, en nu op een 'eigen' lan-party kun je met veel meer succes hier voeren. Dan kan je tenminste goed met elkaar discussieren, ipv de redelijk 'platte' reacties die je nu op Tweakers.net zelf hebt.

Is het niet wat om op dat reactie-invulschermpje een regel op te nemen met iets als: "Als je wilt discussieren over dit artikel, of vragen hebt kan je ook naar het Tweakers.net feedback forum gaan"? Dan wordt dit forum ook nog eens nuttig gebruikt.

Ik scrobbel ook audio

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

of hou er een poll over

Niet?
[Specs]

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:52
nope je hebt gelijk femme
komt er wel een page waneer er al dingen bekend zijn ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Pagina: 1