Ik ben op zoek naar een ovaal windowkitje wie weet waar deze te koop zijn ik heb iedere site zo'n beetje al bezocht
Verwijderd
nee alleen vierkantje.. maarreh.. zijn er geen flexibele rubbertje te koop bij de gamma of zow??? gewoon ff gat naar eigen inzien dremelen en dan erin fixen...
ik ben bezig met raam rubbers maar moet ik nog ff op wachten zo'n kitje is een stuk makkelijker in Engeland hebben ze ze wel maar ze sturen niet naar Nederland
Heb ze zelf uit Engeland bij OCS maar kostte me 125 piek voor een pakket met wat rubber en een etch: TE duur, teveel tijd en het schijnt dat de drie grote Gamma vestigingen ook rubberen profielen hebben.
Verwijderd
Zo'n windowkitje is dat gewoon een stukkie plexiglas en een stuk raamrubber in de goede vorm?
Verwijderd
Dat klopt lomu.
Alleen de meeste shops hebben ze vierkant of rechthoekig. Maar ik begrijp dat hij deze niet bedoeld.
Alleen de meeste shops hebben ze vierkant of rechthoekig. Maar ik begrijp dat hij deze niet bedoeld.
Sorry hoor .. maar WTF zou je zo'n F*CKING duure "window-kit" willen kopen ? .. ik was 8 gulden kwijt voor het plexiglas voor me window .. nou ik heb helemaal geen raamrubber gebbruikt (en het ziet r best netjes uit, al zeg ik het zelf) maar dat zal echt niet zo heel duur zijn .. (max 10 piek oid) .. ban je klaar voor +/- 20 piek ..
Het punt is ik heb acryl glas al liggen maar ik wil een mooi afgewerkt randje hebben ik vind dat mijn kast er strak moet uitzien
Gewoon netjes zagen ..Op woensdag 12 december 2001 15:53 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
Het punt is ik heb acryl glas al liggen maar ik wil een mooi afgewerkt randje hebben ik vind dat mijn kast er strak moet uitzien
Pagina: 1