deze BIOS waar?!

Pagina: 1
Acties:

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 23:47

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
hey, ik heb een AMD fester B3 hiero, amd 750 mobo is dat, met 751 noord en 756 zuidbrug. is een engineering bord. maar degene van wie ik em kreeg ken mij niet vertellen waar er een evt bios is te vinden voor dit bord. ook zou ik willen weten wat de naam is van het bios, zodat ik em zou kunnen extracten/downloaden van mijn mobo en even kijken.

is er iemand die dit bord heeft/had of kent? en weet waar ik een BIOS voor dit bord kan bemachtigen? of wat de naam is van het bios ? *******.bin

bij voorbaat tenx 8-)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
^kick^

( gratis digitaal cameraatje voor degene die dit probleem tackeled voor me.. mot echt wete wat/waar bios. ) >:)

Verwijderd

De enige tip die ik je kan geven ( hoef ik zeker niet voor beloond te worden) is om eens te zoeken op:
http://www.wimsbios.com/
( als wim 't niet weet, vergeet 't dan maar :) )

edit:

Op deze pagina http://www.motherboards.org/biosup.html kwam ik een progje tegen met de volgende omschrijving: BIOS-Wizard : A great program to get your BIOS string ID number and discover some other interesting things about your BIOS.

Misschien dat de met dit progje verkregen informatie en wimsbios wat meer te vinden is.

Suc6

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
tis me al gelukt, me broer *die dit bord aan me gaf* heb even AMD developer relations gemailed en die heb mij me nieuwe bios gestuurd, AFTB00-7.BIN, ben ik ff blij. de reden wrom ik dit bios nergens kon vinden was dus omdat et niet een commercial bord bleek te zijn, maar een internal engineering dinges. >:)

mot me broer die beloning maar hebbe he, maarre mods, deze mag dicht >:)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

Op woensdag 12 december 2001 03:48 schreef xMvZx het volgende:
tis me al gelukt, me broer *die dit bord aan me gaf* heb even AMD developer relations gemailed en die heb mij me nieuwe bios gestuurd, AFTB00-7.BIN, ben ik ff blij. de reden wrom ik dit bios nergens kon vinden was dus omdat et niet een commercial bord bleek te zijn, maar een internal engineering dinges. >:)

mot me broer die beloning maar hebbe he, maarre mods, deze mag dicht >:)
;) AFTB00-7.BIN wilde ik ook net zeggen maar mn chello verbinding viel weg .

ik heb nu 12 kilometer moeten fietsen door sneeuw / hagel om dit te kunnen posten , krijg ik nu de 2de prijs >:)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
nice try lol

>:)

Pagina: 1