Tool IIyama -> Uren info opvragen...

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 23:57

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik heb volgens een winkel een gloednieuwe IIyama gekocht.. Toch heb ik het idee dat ze hem al een tijdje aan hebben gehad.. Doos was opengemaakt en alles lag er los in...

Nu hoorde ik dat er een tool is om het aantal uren dat je monitor gedraait heeft uit te lezen...

Iemand ?

http://www.xbmcfreak.nl/

• Erhnam

Erhnam

Topicstarter
Schop

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Heb ik nog nooit van gehoord. Zou wel is willen weten hoeveel uur mijn ouwe bakker heeft zitten draaien :)

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
lijkt mij ook wel koel.
misschien via het geheime iiyama menuutje?

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

zou wel cool zijn als dat bestond..? :)

Want zoals je ziet in de sig, ben ik de troste bezitter van 2 iiyama schermen :)

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mischien is het te zien aan de helderheid van de lampen

[ Voor 184% gewijzigd door Lars The 18th op 25-03-2006 20:36 ]

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 22:42 schreef Erhnam het volgende:
Schop
Schop je topic niet zo snel omhoog .

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

In beamers kan je vaak wel zien hoe lang de lamp heeft gebrand. Maar in een Iiyama scherm? Ben wel geinteresseerd...

• Erhnam

Erhnam

Topicstarter
Niemand meer ?

• Wallie
  • Laatst online: 23:03

Wallie

Herr

Lijkt me niet echt verzelfsprekend, zou d'r ook iets van een clockgenerator inmoeten enzo.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 19:13 schreef Wallie het volgende:
Lijkt me niet echt verzelfsprekend, zou d'r ook iets van een clockgenerator inmoeten enzo.
Je kan wel met Sisoft sandra zijn wanneer je monitor gemaakt is, maar dat is niet altijd even betrouwbaar.

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:19

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

errhhh tip van flip:

Op de achterkant zit een etiket met een productie maand en jaar. Lijkt mij redelijk genoeg.

Voor je garantie maakt het niets uit. De garantie periode gaat in op de datum van de aankoopbon. Ik heb in het verleden wel een s een Iiyama verkocht gemaakt in maand 2 die pas in maand 4 de deur uit ging.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Er bestaat inderdaad een tooltje om te kijken hoeveel uren een scherm aangestaan heeft. Maar ik vrees dat je dit niet op het internet zal vinden. Dit is zo'n tooltje zoals je QuickTech hebt.

Professionele programma's dus gebruikt door herstel- en onderhoudsdiensten die zeer veel geld kosten maar voor hen enorm tijdsbesparend zijn.

Neem nu die QuickTech. Je laat dat programma lopen en die zal na het volledig overlopen van de computer kunnen zeggen welk onderdeel een defect heeft. Scheelt uren van zoeken en proberen voor de technieker. Enig nadeel, iedere maand moet je een serieus bedrag betalen om de nieuwste update te hebben.

Besluit is dus, ja het programma bestaat maar ik vrees dat je het nergens zal vinden.
Pagina: 1