Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
Strax is ie zwart met rood die kastOp dinsdag 11 december 2001 21:14 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Klinkt leuk! en een fanguard is idd wel handig
niet als het outtake isOp dinsdag 11 december 2001 21:33 schreef Lomu het volgende:
[..]
Strax is ie zwart met rood die kast
de voorkant
http://www.xs4all.nl/~brain/casemod/voorkant.jpg
de zijkant
http://www.xs4all.nl/~brain/casemod/zijkant.jpg
meer pics volgen (moet nog wennen aan me digicam)
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
je moet alleen ff je frontjes van je cdrom en brander meespuiten
vind ik wat zonde
ik probeer wat oude frontjes op te sprokkelen en die mod ik zwart
hmm ik type te sloom
kon je die cd en fdd gevallen niet ook zwart maken
//standaard reactie
is mooi gelukt, kabels ook netjes opgeruimt achter het raampje?
is moeilijk naar binnen kijken van zo'n afstand
Netjes afgewerkt en gespoten.
Ik vindt dat radioactive ding wel mooi, maar wordt een beetje cliché, ik zou zelf iets anders gekozen hebben...
Maar ja, het is jouw mod, knock yourself out
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
knap werk, alleen, mja tis mijn mening, een glazende kast... is veel poets werk hehe
nee hardstikke puik werk, als ik mijn kast zou spuiten wat ik nog wel wil gaan doen, zou ik eerst die frontjes ook maar mooi zo houden... straks een andere kast en zit je met die frontjes, of je moest je nieuwe kast ook weer willen spuiten natuurlijk!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

bekabeling moet ik nog wel beter wegwerken. kben er nog niet tevreden over
en jup case is zelf gespoten
Ik wil ook gaan modden, maar ik heb nog niet het goede gereedschap en niet de durf om eraan te beginnen.:'(
gewoon doen en je merkt dat het verslavend is.Op woensdag 12 december 2001 19:55 schreef Aerschtuner het volgende:
Super mooi gedaan, ik vind het best origineel trouwens dat radioactief-logo. Vooral met die fan in het midden:).
Ik wil ook gaan modden, maar ik heb nog niet het goede gereedschap en niet de durf om eraan te beginnen.:'(
durfen, tsja ik drufde ook niks maar ik deed het toch.. en ik overwon
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
ook dat logo
dat is namenlijk erg
Hoeveel kost zo'n lampie wat je er achter stopt ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
das een beetje toepasselijke kleur
wat kost zo'n lamp ding ?
is niet zo origineel hoor, kijk maar eens bij de cool cases galery van Virtual Hideout...Op woensdag 12 december 2001 19:55 schreef Aerschtuner het volgende:
Super mooi gedaan, ik vind het best origineel trouwens dat radioactief-logo. Vooral met die fan in het midden:).
ik was het zelf ook van plan, inclusief die fan in het midden!
kan je misschien wat pics maken met het licht aan?
dan zien we de kast ook nog, met de afwerking en dergelijke...
(heb ik meteen weer een excuus om met m'n digicam te spelen )
VU meter moet er nog in
http://www.xs4all.nl/~brain/casemod/voorkant2.jpg
verder volledig op de zijkant (rechts)zit de lak ook extreem strak. (2x gespoten)
http://www.xs4all.nl/~brain/casemod/zijkant4.jpg (met flitser genomen)
zijkant met mod. hier is te zien dat de lak er niet helemaal jofel op zit (met deze kant ben ik begonnen met lakken.. lak moet bij 15graden of hoger worden verwerkt. blijkt het die nacht 2 graden gevroren te hebben, dus ook in het schuurtje waar ik geverft heb
deze moet/ga ik nog een keer opnieuw spuiten. (heb geen lak meer
ik heb de gaten gezaagd met een decoupeerzaag, de randen zijn afgewerkt met stukken rubber (rubberkabel gekocht kabel eruit verwijderd en erop gelijmd.). raampjes zijn gemaakt van 3mm acrylglas bij de gamma.
http://www.xs4all.nl/~brain/casemod/zijkant5.jpg
waar koop je die verlicting en hoe duur is het ?
Verwijderd
Dat is een ccfl en dat kost bij sommige zaken f30,- bij de meeste f35,- en bij de zaken waar hij nog meer kost wordt je genaaidOp woensdag 12 december 2001 21:55 schreef Firecow het volgende:
voor de derde maal
waar koop je die verlicting en hoe duur is het ?
ps : je moet wel zo'n omvorm dingentje erbij vragen als hun hetal niet vragen anders heb je er nix aan.
Verwijderd
Ja is ook goedOp woensdag 12 december 2001 22:02 schreef BananeKoning het volgende:
invertor bedoelt ie denk ik
Verwijderd
Ja is ook goedOp woensdag 12 december 2001 22:08 schreef Aars het volgende:
convertor? weet et niet zeker hoor
Ze zullen het vast allemaal wel snappen in de winkel want je heb er maar 1 ding bij nodig
Verwijderd