Ik ben pissed off!!!! Ik kan gewoon niet meer op mijn eigen email adres en de rest allemaal wel. Er is geen mogelijkheid om erop te komen. Weet iemand waar ik ergens klachten bij MSN achter kan laten of wat ik er tegen kan doen?
Misschien meer informatie over instellingen, gebruikt e-mail programma, systeem e.d.
Of had je gehoopt dat ik mijn paranormale krachten zou inzeten voor zoiets futiels
Of had je gehoopt dat ik mijn paranormale krachten zou inzeten voor zoiets futiels
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Ik kan met geen enkel programma mijn email bekijken, lijkt wel of het gewoon niet meer bestaat. Ik heb er nooit problemen mee gehad, tot vandaag.
[sarcasme]
Je systeembeheerder zei vanmiddag tegen me dat 'ie je account dicht zou gooien en je IP ging blokken op de mailserver! Ik zou maar wat vriendelijks tegen 'em zeggen als ik jou was!!
[/sarcasme]
Als je nou even zegt wat voor mail, wat voor programma's je gebruikt, wat voor connectie je hebt, enz. enz. enz., dan kun je wellicht wel geholpen worden.
Je systeembeheerder zei vanmiddag tegen me dat 'ie je account dicht zou gooien en je IP ging blokken op de mailserver! Ik zou maar wat vriendelijks tegen 'em zeggen als ik jou was!!
[/sarcasme]
Als je nou even zegt wat voor mail, wat voor programma's je gebruikt, wat voor connectie je hebt, enz. enz. enz., dan kun je wellicht wel geholpen worden.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
OK, ik heb Hotmail, gebruik MSN en Outlook en gewoon IE, ADSL verbinding. Wat nog meer?? OW ja andere email adressen doen het hier wel, dus beetje vaag.
Pagina: 1