Ervaringen met de Asus 8200 ti 500 gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:18
Ik ga zeer waarschijnlijk een deze dagen de Asus 8200 GeForce 3 ti 500 kopen maar toch wil ik m'n medetweakers :)die deze kaart ook hebben vragen om hun mening en/of hun ervaringen ermee. Dit om te verkomen dat ik tegen rare grappen aanloop. Mocht je overigens problemen hebben ermee vertel dan graag waaraan het lag >:) kan ik ff kijken of ik niet hetzelfde probleem eventueel kan krijgen.

ps. voor de standaard zeurders ik heb de search al gebruikt.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:44

star-saber

Ryzen

draait prima

in m'n sig staat ti500
maar het is een gewone GF3 die op 240/500 draait
zonder problemen.

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 19:18
leuke vraag...

Maar zie eerst maar eens aan zo'n Ti5(00) kaartje te komen...
Ik ben al twee weken op zoek en elke winkel die ik probeer hier in Eindhoven (dagelijks) hetzelfde antwoord:

Nee mijnheer, die zijn nog niet binnen

:( :( :(

Leaping Lab Rats!

• Red Cell
Op dinsdag 11 december 2001 19:15 schreef D3vLiN het volgende:
leuke vraag...

Maar zie eerst maar eens aan zo'n Ti5(00) kaartje te komen...
Ik ben al twee weken op zoek en elke winkel die ik probeer hier in Eindhoven (dagelijks) hetzelfde antwoord:

Nee mijnheer, die zijn nog niet binnen

:( :( :(
Wahaha, goeie bronnen hebben m'n vriend... :P
Ik krijg hem via m'n werk namelijk tegen groothandel prijzen. Niet dat die zo veel verschillen met de detailhandel. De groothandelprijs is 980,- (inc. btw) tegen de laagste prijs van 1006,- (inc. btw) in de pricewatch.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• d3vlin
Als jij er een kan regelen kun je iemand gelukkig maken... :) :)

Leaping Lab Rats!

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb sinds de HCC dagen een asus 8200 TI500, en ik moet zeggen een mooie kaart, en natuurlijk supersnel.
Gemeten met 3DMarks 2001 7700 punten zonder overclocken.

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

• d3vlin
sja ik wil eigenlijk die Leadtek Winfast Ti500.
Ik zit nogal wat achter die bak en dan is goeie 2D kwaliteit (photoshop bijvoorbeeld) wel een pre.

Daarbij is die goedkoper hier in Eindhoven (als hij beschikbaar zou zijn... :( :( ) En heb ik de TV in van die ASUS 8200 T5 niet echt nodig omdat ik een TV kaart heb en daar al zelden gebruik van maak. TV out is dan weer wel relex om animaties naar VHS te streamen.

Leaping Lab Rats!

Verwijderd

[spam]
Wel geinteresseerd in een tweedehandsje? :) Hiero heb ik er een..
[/spam]

• Red Cell
kick

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:46
ik draai nu 2 dagen met deze kaart en hij draait geweldig vind ik
asus 8200 ti500 deluxe heb ik gekocht bij alternate

6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750

Pagina: 1