Slechte verkrijgbaarheid MSI K7T266 Pro2 RU

Pagina: 1
Acties:

• radicalEMT
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 12:25
Kan het kloppen dat de MSI K7T266 Pro2 RU erg slecht verkrijgbaar is? Computer Land in Utrecht krijgt hem maar niet aangeleverd. Misschien weet iemand anders een adres in Utrecht waar hij te krijgen is?

Verwijderd

Niet erg MSI zuigt!

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

O-) O-) O-) O-) O-) O-)

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 10:41 schreef Gerund het volgende:
Niet erg MSI zuigt!

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

O-) O-) O-) O-) O-) O-)
Niet echt goed onderbouwd |:(

Ik ga echter ook voor de Abit of de Asus :)

Verwijderd

Klopt inderdaad, ik heb er vorige week ook een besteld en die komt als het goed is volgende week binnen.
Je moet gewoon even in het telefoonboek of de gouden gids kijken, mischien is er wel een computerwinkel(tje) die er nog een op voorraad heeft..

Verwijderd

Ik had zo'n 2 weken geleden ook een sys met de pro2-RU besteld (computerland Rdam).... misschien kregen ze hem begin januari binnen....

conclusie: Ik heb alle systeemspullen opgehaald BEHALVE het mobo, 100 meter verderop een Epox 8KHA+ gehaald, nu nog een losse RAID controller erbij en ik ben happy (misschien nog wel happier >:) )

Tja, gewoon suf van MSI... ALS je iets released zorg dan dat het product er ook IS. Mensen willen kopen en niet wachten... De concurrentie loert :P

De Epox b.v. is volop verkrijgbaar

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Hehe, ik doe vandaag bestellen morgen in huis, mits op vooraad van de groothandel en daar heb ik nooit probs mee, woon je in Flevoland neem dan ff contact met me op :P

..::System Specs::..

Verwijderd

Hmmm, ik had ook wel interesse in dat MSI-bord...dat wordt dus lastig...ok...Epox....

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Niet erg MSI zuigt!

O-) O-) O-) O-) O-) O-)
Kunnen dit soort forum-vervuilende opmerkingen niet gewoon verwijderd worden? Echt zielig.

Volvo V70 D5 my2011

Verwijderd

Ik heb dit MOBo nou ook een week. best stoer ding hoor.
Ik heb hem bij de toco-systems in Drunen in brabant gehaald. Daar is dat mobo op voorraad inclusief smartkey. En een lekkere prijs je kunt het ophalen of laten versturen via de post.
Ik heb hem hier opgehaald geen problemen meegehad. Prima zaakje

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:14
Niet erg MSI zuigt!

O-) O-) O-) O-) O-) O-)
Ik dan ook maar ff onzinnig replien :

}:O |:(
Pagina: 1