Algemeen email adres

Pagina: 1
Acties:

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:57
Misschien is het een idee om een algemeen email adres voor Tweakers.net op te richten.(volgens mij is dit er nog niet) Als ik nu wat zou moeten mailen, dan weet ik niet waar het heen moet. (al die administrators ook :( )

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Wat hebben de administators op GoT met Tweakers.net te maken?? Maar goed, in principe naar Femme lijkt me, femme@webmagix.net dus

Bij echte dringede zaken (storingen etc.) kan je 't beste ff de chatbox binnenstappen. Als daar niemand is die er wat aan kan doen, dan ff mailen of ISEEKYOUEN naar Fempie.

• Terror
Maar fempje is niet 24uur per dag, 7dagen per week, 365 dagen per jaar online.(Hij moet toch ook vakantie e.d :)) Met zo'n algemeen adres, messagebox of zoiets kan elke administrator die op dat moment aanwezig is actie ondernemen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Het meeladres admin@tweakers.net komt uit bij Femme. Ik weet zeker dat hij het errug prettig zal vinden als iedereen daar nu massal naar toe gaat meelen. Niet dus.

Je kunt mij ook meelen op Jorma@tweakers.net of op m'n icq-bloemetje klikken als 'ie groen (of rood) is.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Nogmaals: wat lul je nou steeds administrator?!? Ik kan niks meer op Tweakers.net (de website dus) dan elke andere bezoeker. Op GoT (dit forum) kan ik wel het een en ander doen...

Je kan ook altijd het forum gebruiken! Dat tjek ik vaker dan m'n email :)

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Euhmm ja. Ik dacht eigenlijk dat je het over het forum had.. Bij 'échte' probs met t.n moet je Femme, Fox of mij even contacten via bovengenoemde middelen (al zou ik weinig situaties kunnen bedenken waarin dat nodig zal zijn).

• Terror
Ik dacht dat de administrator ook op de gewone page kon ingrijpen. Maar als ik het dus goed begrijp is dat algemene adres er al admin@tweakers.net dus, maar deze komt weer uit bij femme. (die nu dus op vakantie is). En als er dus serieuze probs zijn deze week dan werkt een mailtje naar dit adres dus niet en ben je aangewezen op het forum zelf. (dat serieuze probs heeft). Zelf zullen jullie deze problemen toch ook ondervinden, maar toch.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Maar wat bedoel je nou met 'serieuze probs'? Verwacht je iets ofzo??

Dit (verbouwde) ubb-forum staat in principe helemaal los van tweakers.net. Het valt alleen onder dezelfde domeinnaam.

Meel nou maar als er wat is, maar ik snap niet helemaal waar je je druk om maakt.

• Terror
Ondank het onbegrip heb ik toch antwoord op mijn vraag. En nee ik verwacht niets. Maar de laatste tijd gebeuren er veel vreemde dingen in dit forum. Je wordt beschuldigd van hacken, komt niet eens tot een verbinding toe en javascript errors, dus ik vroeg me gewoon af of zoiet handig zou zijn. Maar, wat blijkt: zo'n adres bestaat al. En een algemener adres vinden jullie overbodig. Verder dacht ik echt dat jullie meer macht :) hadden op tweakers.net zelf.

Pagina: 1