Dit kun je gewoon instellen, maar het ligt eraan of de provider dit ondersteund...
Met *61* kun je dat doen..
Eerst met *#61# de status opvragen naar welk nummer ie gedivert wordt.. dit opschrijven..
en dan **61*<nummer>*<delay># waarbij de delay tussen de 10 en 30 seconden moet liggen..
Libertel ondersteund dit iig...
Zie nu op die site dat je ook SMS kan redirecten.. grappig.. hier info.
[edit] Typo
Met *61* kun je dat doen..
Eerst met *#61# de status opvragen naar welk nummer ie gedivert wordt.. dit opschrijven..
en dan **61*<nummer>*<delay># waarbij de delay tussen de 10 en 30 seconden moet liggen..
Libertel ondersteund dit iig...
Zie nu op die site dat je ook SMS kan redirecten.. grappig.. hier info.
[edit] Typo
Bij mij (libertel) zit dit onder extras -> libertel -> instellingen -> Voicemail -> rinkeltijd
Weet uiteraard niet of dat overal ondersteund wordt.
Weet uiteraard niet of dat overal ondersteund wordt.
Ja ik heb ook Libertel.
Thanks, daar heb ik inderdaad die optie ook. Ik moet dan alleen nog ff de 'programmanr box' activeren eerst alvorens de rinkeltijd in te kunnen stellen.
Wat is dat eigenlijk? die 'programmanr box'?
Thanks, daar heb ik inderdaad die optie ook. Ik moet dan alleen nog ff de 'programmanr box' activeren eerst alvorens de rinkeltijd in te kunnen stellen.
[hoest]Op donderdag 13 december 2001 10:14 schreef bonceng het volgende:
Ja ik heb ook Libertel.
Vodafone
[/hoest]
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
[kuch]Op woensdag 10 april 2002 21:04 schreef drYddi het volgende:
[..]
[hoest]
Vodafone
[/hoest]
Bij mij staat nog gewoon Libtel in het display hoor
[/kuch]
.... Ik weet het ook niet
Bij mij al lang niet meer... als je een Nokia hebt (jawel, alleen voor Nokia) stuur dan een SMS met de tekst LOGO V naar 125. Je krijgt dan binnen 1 minuut GRATIS het Vodafone logo opgestuurd! Jawel, gratis!Op woensdag 10 april 2002 21:29 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
[kuch]
Bij mij staat nog gewoon Libtel in het display hoor
[/kuch]
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
Pagina: 1