jeeej, je hebt er 1 uit de nieuwe serie 
is ie een beetje te overklokken?
Kleur is niet helemaal lekker geloof ik. Die van mij (ook 1700+) zien d'r zo uit:
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
das wel leuk! nu gaat iedereen zijn ultiem onnodige pcis posten! Yes! NOT!!!! maarja...
hij is niet eens unlocked
hij is niet eens unlocked
dat komt om dat mijn foto onder een tl buis is genomenOp dinsdag 11 december 2001 18:46 schreef abbadon het volgende:
Kleur is niet helemaal lekker geloof ik. Die van mij (ook 1700+) zien d'r zo uit:
[afbeelding]
nee, das Y7Op dinsdag 11 december 2001 18:48 schreef FMS het volgende:
Ik kan de derde tegel niet zo goed lezen. Is dat een 17?
je zou zeggen dat ie een beetje gesmolten isOp dinsdag 11 december 2001 18:54 schreef LindaVanKessel het volgende:
hmz..
Wat vinden jullie van deze
[afbeelding]
:(:(:(
Het kriebelt toch wel om zo iets te zien liggen 
Mooie dingetjes
Mooie dingetjes
Op dinsdag 11 december 2001 18:46 schreef abbadon het volgende:
[afbeelding]
is het niet deze? :Op dinsdag 11 december 2001 18:54 schreef TheNijntje het volgende:
[..]
dat komt om dat mijn foto onder een tl buis is genomen

zie ook deze post:
http://www.tweakers.net/nieuws/19535
[edit]
dat bedoelde ik ook met nieuwe serie, zie post 1
Maakt dat veel verschil welke je hebt dan?Op dinsdag 11 december 2001 18:39 schreef Cutebritney het volgende:
jeeej, je hebt er 1 uit de nieuwe serie
Mijn 1600+ is mooi bruin
Signature
Erm, is dat nou gezichtsbedrog of ziet die achterste er groter uit??Op dinsdag 11 december 2001 18:46 schreef abbadon het volgende:
[afbeelding][/url]
nee, het is echt een bruine, maar de whitebalans van de camera stond aan, en de belichting kwam van een tl-buisOp dinsdag 11 december 2001 19:08 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
[..]
is het niet deze? :
[afbeelding]
zie ook deze post:
http://www.tweakers.net/nieuws/19535
[edit]
dat bedoelde ik ook met nieuwe serie, zie post 1
Ze passen alletwee op m'n bord, dus zal het wel gezichtsbedrog zijnOp dinsdag 11 december 2001 19:14 schreef Twilight Burn het volgende:
[..]
Erm, is dat nou gezichtsbedrog of ziet die achterste er groter uit??
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
misschien dat dan door de nieuwe packaging het truckje met de secondenlijm/silverlak minder goed gaatOp dinsdag 11 december 2001 19:12 schreef NukeZz het volgende:
Maakt dat veel verschil welke je hebt dan?
Verwijderd
Dat is gezichtsbedrog, kijk maar naar de bovenste rand.. die ligt lager als die andereOp dinsdag 11 december 2001 19:14 schreef Twilight Burn het volgende:
[..]
Erm, is dat nou gezichtsbedrog of ziet die achterste er groter uit??
er is zelfs een "gerucht" dat de nieuwe totaal NIET te unlocken zijn ! ookniet met "goede" L1 verbindingen......Op dinsdag 11 december 2001 19:26 schreef TheNijntje het volgende:
[..]
misschien dat dan door de nieuwe packaging het truckje met de secondenlijm/silverlak minder goed gaat
Verwijderd
Hmm.. Ik vind dat bruine juist iets extra's hebben, die P4's van Intel zijn ook zo groen en dat vind ik juist niet zo cool.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:26
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
mm die athlontjes zijn gesmolten =)
weleens iemand wat gebroken?
hehe
weleens iemand wat gebroken?
hehe
de meine iig nietOp dinsdag 11 december 2001 19:40 schreef pjot het volgende:
klopt het trouwens dat ie unlocked is??
nee.Op dinsdag 11 december 2001 19:40 schreef pjot het volgende:
klopt het trouwens dat ie unlocked is??
kijk bijv maar naar de L11 bruggen. (linksonder)
daar zie je dat er 4 dicht zijn, en 1 open.
de L1 bruggen zijn allemaal open.
Pagina: 1