Toon posts:

Ik kan niet inloggen op sommige sites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toenet weer een berichtje gehad van ibazar dat ik het geld dat ik hun schuldig ben (wat naar mijn mening niet zo is omdat ik niets heb verkocht, zie ook mijn topic: [topic=342837] ) Ik wou gaan inloggen om te kijken wat ik verkocht zou hebben. De eerste keer inloggen lukt wel, maar als ik daarna op een tabblad klik ergens bovenaan, zoals mijn rekeningen, verzoekt hij mij om mijn loginnaam + wachtwoord opnieuw in te tikken. Daarna kom ik weer terug bij de hoofdpagina, en als ik weer klik op mijn rekeningen, krijg ik weer hetzelfde verhaal. Dat was ook het geval bij andere sites (meestal een forum-site) maar ik dacht dat het aan de site zelf lag, niet dus. Ik gebruik windows xp

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk iets teveel beveiling aanstaan in internet explorer.
Kijk eens bij Extra > Internet Opties > Beveiliging
(weet niet of het in XP ook daar te vinden is, * El Jefe is nog steeds XP-loos :'()

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk kunnen inloggen met een zeer laag beveiligingsniveau. Ik wil dat natuurlijk niet op zeer laag houden, want dan gaat hij dingetjes downloaden zonder te vragen. Hoe kan ik mijn beveiling op standaard houden maar toch kunnen inloggen zoals bij het niveau "zeer laag"? Ik kan nog steeds niet inloggen op die andere sites waar ik het over had, nl. de forum-sites, zelfs niet op een zeer laag beveiligingsniveau. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Verwijderd

Topicstarter
Het is al opgelost. Bij extra > internet opties > privacy de instellingen op laag gezet en nu doet hij het :D