Ik weet niet of dit de goeie benaming is voor wat ik vanplan ben daarom zal ik het nog even uitleggen. Heb hier 2 switches staan van ati allied telsyn (at-fs724) En nu vroeg ik mij af. Is het mogelijk om op de een of andere manier te zorgen dat er meer data van de ene naar de andere kan worden verstuurt. Bijvoorbeeld door 2 kabels er tussen te hangen i.p.v. of d.m.v. een linux routertje met 4 3com nics??
Hmm gen ervaring maar wel iterressant
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Bedankt voor deze nuttige mededelingOp dinsdag 11 december 2001 18:54 schreef Interstice het volgende:
Hmm gen ervaring maar wel iterressant
Maarruh, die switches, zijn die managed of niet? zo niet dan gaat het nogal moeilijk worden, zo ja, dan zou het misschien kunnen
dan heb je pech helaas
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Als ze niet managed zijn, kun je het helemaal vergeten.
dat zou namelijk betekenen dat je loops krijgt. en als ze niet managed zijn, kun je ook geen 802.1d implementeren.
dat zou namelijk betekenen dat je loops krijgt. en als ze niet managed zijn, kun je ook geen 802.1d implementeren.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Overigens is er nog niet altijd sprake van een toename van bandbreedte hoor. Soms en dan kijk maar eens naar topics in ANS zie je dat de bandbreedte niet echt toeneemt. Meestal gebruikt men het ook om een veilige verbinding tussen coreswitches te maken.
Tja en inderdaad om twee swtiches te koppelen is het handig dat je ze kunt managen lees is noodzakelijk. Anders zet er weinig op dan tevreden zijn met één uplink. Anders moet je echt vrij diep in de buidel tasten om twee switches aan te schaffen.
Tja en inderdaad om twee swtiches te koppelen is het handig dat je ze kunt managen lees is noodzakelijk. Anders zet er weinig op dan tevreden zijn met één uplink. Anders moet je echt vrij diep in de buidel tasten om twee switches aan te schaffen.
Chance favors the prepared mind
Verwijderd
als je dan toch iets gaat kopen...Op woensdag 12 december 2001 00:37 schreef mr_daTA het volgende:
koop dan gewoon 1 24 poorts cisco switch (ik neem aan dat je 2 x 8-poorts hebt ofzo)... hoef je niet meer moeilijk te doen ook...
je hoeft nietmeer moeilijk te doen......maar je bent wel voor 5 jaar je spaarcenten kwijtOp woensdag 12 december 2001 12:05 schreef betweter het volgende:
[..]
als je dan toch iets gaat kopen...
koop dan gewoon 1 24 poorts cisco switch (ik neem aan dat je 2 x 8-poorts hebt ofzo)... hoef je niet meer moeilijk te doen ook...
Pagina: 1