Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Door een nieuwe voeding te kopen 
BTW.. Dat moet wel een hele brakke voeding zijn, die en niet tegen zo'n kortsluitinkje kan, en die dan ook nog eens de stoppen laat springen.. (normaal gesproken zit er een zekering in die dingen, die gewoon door zou fikken!)
BTW.. Dat moet wel een hele brakke voeding zijn, die en niet tegen zo'n kortsluitinkje kan, en die dan ook nog eens de stoppen laat springen.. (normaal gesproken zit er een zekering in die dingen, die gewoon door zou fikken!)
sluit ik de voeding los aan op het stroom net om te kijken of dat ding kapot is en niet mij mobo ofzo
begint mijn voeding begon meteen te roken
en nie zo'n beetje ook
begint mijn voeding begon meteen te roken
Verwijderd
kan je niet goed nederlands praten of hoe zit het, ik versta meer dan de helft niet wat je hier aan het broebelen bent man
ik heb dit ook al voorgehad maar men voeding was zelf niet stuk
ff geluk hebben met men enermax van 10€
STaat de voeding niet op 110 ipv 220 volt ?
Verwijderd
Hehe! Dat zou bruut zijn!Op dinsdag 11 december 2001 21:31 schreef ubermaestro het volgende:
STaat de voeding niet op 110 ipv 220 volt ?
dat heb ik een keer met een 486`er gedaan:
heel mobo en voeding kapot en rookmelder ging loeien!
Maf dat je Mobo er dan aan gaat. Ik dacht dat er bij zo'n grap alleen je eindtorren in de voeding kapot gaan.
Topicstarter-> Koop een nieuwe of probeer hem te reanimeren met een hamer
Topicstarter-> Koop een nieuwe of probeer hem te reanimeren met een hamer
Verwijderd
kan ook ff inside chekken of er van de zand gevulde zekeringen inzitten als die doorbranden geeft dat een goede rookontwikkeling (bij mij teminste).
zekeringen zitten er nie in
ik heb dat ding toch al gesloopt met een hammer vlink op geramd wel eerst fan er uit gesloopt
maar heb 100 piek van me pa gekregen hoop moge na school
wat moois te kopen bij mycom ofzo voor 150
ik heb dat ding toch al gesloopt met een hammer vlink op geramd wel eerst fan er uit gesloopt
maar heb 100 piek van me pa gekregen hoop moge na school
wat moois te kopen bij mycom ofzo voor 150
Pagina: 1