[Televisie] Pincushion lijkt naar de gaar te zijn

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik plaats hem hier maar eventjes omdat hier toch wel veel TV/video-mannen zitten. Mijn TV heeft dus een beetje een scheef getrokken beeld. Het is een Philips van +/- 2,5 jaar oud van 1000 piek, niet echt een tv die nu al kapot hoort te zijn of afwijkingen hoort te geven. Het beeld ziet er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/rkeijz/tv.jpg
(sorry kan géén fotosoep :P )

Kan ik dit zelf afstellen met potmetertjes zoals op een PC-monitor alleen dan intern in de TV, moet ik dit door een handelaar/scharrelaar laten doen of is afschrijven toch wel het beste en 'm gewoon weggooien.

20*350ZO45°

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Als je handig bent en niet bang bent om geelektocuteerd te worden zou ik het zelf doen. Het staat duidelijk naast de potmeterts wat de functies zijn (was bij mijn sony iedergeval wel, zal niet anders zijn bij philips).
Gewoon samen met iemand doen of met een spiegel.

Anders door een monteur laten doen is hij zeker niet langer als 30 minuten mee bezig. Zal dus 5 tientjes kosten.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, het is nogal een vrij aardige TV. Ik ga hem daarom toch maar eventjes langst de electronica-zaak brengen. Ik ben wel vrij handig, maar het moet natuurlijk niet erger worden dan het al is.

20*350ZO45°