Verwijderd
ik mis de kerstkaart..Op woensdag 12 december 2001 15:16 schreef Strike het volgende:
kewl ik mag de eer hebben om de 100e post te hebben
altijd leuk![]()

Sorry dat ik zo laat reageer, maar dit is echt de meest toffe kerstkaart die ik ooit heb gezien
ROFL!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Op dinsdag 11 december 2001 23:05 schreef Strike het volgende:
hehe
het thema is kerstmis en al snel komen we bij bier uit

Op dinsdag 11 december 2001 23:23 schreef JayAnzee het volgende:
that's better
Verwijderd
jij begint verslaafd te raken...Op woensdag 12 december 2001 18:30 schreef Strike het volgende:
ik maak er wel 1
Doe mij maar "Komt tijd, komt kerst"Op woensdag 12 december 2001 18:28 schreef Type het volgende:
komt er nog iemand met "Heerlijk Helder Kerst"
mooi zo dan val ik niet zo op hierOp woensdag 12 december 2001 18:31 schreef Type het volgende:
[..]
jij begint verslaafd te raken...
Kerstje?Op woensdag 12 december 2001 18:38 schreef SFie het volgende:
je hebt kerst en je hebt grolsch....
hiers de kaart, niet zo goed gelukt ik weet het, wist niet precies meer hoe die posters eruit zien
gaan we an werken...:)Op woensdag 12 december 2001 18:37 schreef PlayR het volgende:
[..]
Doe mij maar "Komt tijd, komt kerst"
Verwijderd
Wazda? heb je net een brok magnesium laten vallen?Op woensdag 12 december 2001 22:58 schreef MyDreams het volgende:
Ik wens iedereen een witte kerst toe
[afbeelding]
Of heb je dit zo over de grens weten te krijgen
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Het was ff persen *kuch*Wazda? heb je net een brok magnesium laten vallen?
Of heb je dit zo over de grens weten te krijgen
sjonge... da's een droog ontwerp!
Misschien heeft ie Photoshop brak geinstalleerd en is dat het enige filter dat hij heeftOp donderdag 13 december 2001 16:13 schreef Strike het volgende:
typisch pelle design
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Filter? Ik heb die rondjes 1 voor 1 zitten tekenen!Op donderdag 13 december 2001 16:54 schreef Toeter84 het volgende:
Misschien heeft ie Photoshop brak geinstalleerd en is dat het enige filter dat hij heeft
Wow, en daar krijg je op je werk ook nog geld voor?Op donderdag 13 december 2001 16:58 schreef Pelle het volgende:
[..]
Filter? Ik heb die rondjes 1 voor 1 zitten tekenen!
Euhm:Op donderdag 13 december 2001 17:02 schreef Toeter84 het volgende:
Wow, en daar krijg je op je werk ook nog geld voor?
Ik weet niet of jij rond die tijd nog werkt, maar ik zit dan meestal gewoon thuisDoor Pelle - donderdag 13 december 2001 00:08
Op donderdag 13 december 2001 17:02 schreef JAPie01 het volgende:
Yep. Zo teken ik al mijn creaties in Paint, en voor iedere pixel selecteer ik met de hand de kleurMaar je kunt zeggen wat je wilt, dat soort dingen levert soms nog best grappige creaties... er zijn diverse winamp skins op een dergelijke manier gemaakt, en het resultaat mag er wezen
Ghèghè, kun je lekker 1920000 pixeltjes gaan inkleuren
Heeft Peter geen handtekening?Op woensdag 12 december 2001 13:03 schreef willem169 het volgende:
Dit is mijn creatie 'voor de zaak' dit jaar.
Hij gaat vandaag de deur uit.
Voorkant
[afbeelding]
Achterkant
[afbeelding]
* Pelle denkt dat Peter nog niet op de zaak was op het moment dat de scan gemaakt werdOp donderdag 13 december 2001 23:08 schreef Blaise het volgende:
Heeft Peter geen handtekening?
JawelOp donderdag 13 december 2001 23:08 schreef Blaise het volgende:
[..]
Heeft Peter geen handtekening?
Maar dat is de zoon van de baas, die was niet op de zaak, en tekent ze thuis...
http://www.sassiessite.f2s.com/images/Fotos/Kerstkaart.JPG
Digitale kerstkaart voor Kerst 2000, zelf in elkaar geflanst met Corel PhotoPaint 6.
Idee was leuk, maar echt iets moois uit een fotosoep progje laten komen kan ik dus nog niet
Idd die kaarten van Ozboz zijn super
Ehm, nou sterker nog, de kaarten waren al in 100-voud gedrukt, en we moesten ze dus alle 100 tekenen. Heb zo'n gedrukte kaart gepakt om te scannen.Op donderdag 13 december 2001 23:14 schreef Pelle het volgende:
[..]
* Pelle denkt dat Peter nog niet op de zaak was op het moment dat de scan gemaakt werd
Had ook een screenshot uit Quark kunnen maken.
Geen zin in.
Hehe, na Wedgwood, het kubisme, het existentialisme, streamlining en popart, nu het pelle-designOp donderdag 13 december 2001 16:13 schreef Strike het volgende:
typisch pelle design
Kenmerken: knal een droge tekst in een schreefloos font op een strakke achtergrond en maak daarbij gebruik van zo weinig mogelijk kleuren
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd
die is dope, serieus. lekker simpel maar toch duidelijk.Op vrijdag 14 december 2001 04:12 schreef Idéfix het volgende:
[afbeelding]
i like that
Verwijderd
...heel apartOp vrijdag 14 december 2001 04:12 schreef Idéfix het volgende:
[afbeelding]
prachtig...
Verwijderd
Iemand zin om even een MOOIE Kersthenk te ontwerpen..?
Die van nu is wel errug lelijk!
KERSTHENK=
wel ff in nieuw topic danOp zaterdag 15 december 2001 15:50 schreef ELANAZ het volgende:
ot:
Iemand zin om even een MOOIE Kersthenk te ontwerpen..?
Die van nu is wel errug lelijk!
KERSTHENK=[afbeelding]
Heeft er iemand een shotje van de originele bij de hand?
btw, Elanaz, je sig is k0ewl! (onderste twee regels)
Verwijderd
[ot, maar dat wisten we al]Op zaterdag 15 december 2001 17:56 schreef OzBoz het volgende:
Henk is ook erg lelijk en staat volgens mij voor het gedrag in de HK. Maar ok, geen nieuw topic in W&G iig.
staat henk z'n lelijke kop voor het gedrag in de hk?
wtf?!
kweet hetOp zaterdag 15 december 2001 21:58 schreef Type het volgende:
[..]
die slordige kunstige kerstman staat niet bij die strakke achtergrond...
Verwijderd
Kerstkaart 1.0
Kerstkaart 1.1
Kerstkaart 1.2
Flats at night + wat kerstboompjuhs
Op zich aardig, maar de typografie zuigt, of de pixelart-zuigt. Zo is het in elk geval geen combi IMHOOp zaterdag 15 december 2001 22:47 schreef Spud het volgende:
Ben zelf al helemaal in de kerstsfeer! Tijd voor een kerstkaartjuh dus.
Kerstkaart 1.0
Kerstkaart 1.1
Kerstkaart 1.2
Flats at night + wat kerstboompjuhs
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Enzo in de breedste zin van het woord.Op zondag 16 december 2001 22:28 schreef DarkX het volgende:
Hmm, wij hebben kerstkaart waar ons bakbeest op staat, heel schattig. Licht enzo klopt niet, maar boeie
[afbeelding]
Verwijderd
mja, onderkaak klopt ook niet, maar die heb ik niet getekendOp zondag 16 december 2001 22:48 schreef Deneb het volgende:
[..]
Enzo in de breedste zin van het woord.
Verwijderd
Verwijderd

Idee achter de kaart: het is een kerstboom, verneukt met een lange sluitertijd. De strepende lichtjes op de foto geven een beetje het effect van vuurwerk. See, kerst en nieuwjaar connected
't lijkt net zo'n paddestoelwolk, die je ziet bij een dikke nuclear meltdownOp maandag 17 december 2001 01:02 schreef Jaapf het volgende:
Heb er vandaag even een gemaakt.
Verwijderd
Heb je die zelluf geairbrushed of heb je alleen de tekst erin gezet?Op maandag 17 december 2001 00:55 schreef GODZILLA2001 het volgende:
Mijn bijdrage dan eindelijk!:):
[afbeelding]
Zie: http://www.omroep.nl/avro/schiffers.fm/Op maandag 17 december 2001 14:06 schreef DarkX het volgende:
[..]
Heb je die zelluf geairbrushed of heb je alleen de tekst erin gezet?
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd
Eh... ik ben vast scheel. Wat moet ik zien?Op maandag 17 december 2001 14:55 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Zie: http://www.omroep.nl/avro/schiffers.fm/
Verwijderd
Aiii, dan is dat "knallend" misschien toch een beetje fout geplaatst;)Op maandag 17 december 2001 01:53 schreef Pelle het volgende:
[..]
't lijkt net zo'n paddestoelwolk, die je ziet bij een dikke nuclear meltdown
Verwijderd
welke drukker en hoe duur is dat dan???Op maandag 17 december 2001 01:02 schreef Jaapf het volgende:
Heb er vandaag even een gemaakt. Morgen naar de drukker
[afbeelding]
Idee achter de kaart: het is een kerstboom, verneukt met een lange sluitertijd. De strepende lichtjes op de foto geven een beetje het effect van vuurwerk. See, kerst en nieuwjaar connected
De achtergrond van die webpagina is hetzelfde als de achtergrond van zijn kerstkaart, wat dus meteen jouw vraag beantwoord...Op maandag 17 december 2001 15:26 schreef DarkX het volgende:
[..]
Eh... ik ben vast scheel. Wat moet ik zien?
lolOp dinsdag 18 december 2001 17:16 schreef Pelle het volgende:
Voor een persoonlijke klant / vriend:
[afbeelding]
hier is de echte achtergrond te halen
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Alle /13'ers iig een prettige kerst gewenst ;-)