Met Netscape terug in de tijd...

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
[img]"http://people.a2000.nl/achol/screenshot.jpg"[/img]

Dit is een 'thumbnail', het plaatje is een link naar grote versie.

Dus ik denk, laat ik Tweakers.net maar weer eens met Netscape bekijken, krijg ik dit! Dus zeg maar de frontpage van 2 juli 1999, met alle nieuwsitems van de dag ervoor, poll van die dag etc. Errug vreemd dus.

De dag van vandaag (Donderdag 15 Juli 1999) klopt dus wél!.

Het spookt op Tweakers.net! :)

Verwijderd

Dwaas dat je d'r bent!!! Kijk die systemtray nou, joh!!! Veels te veel.

• Arjen
Wat heeft dat er nou weer mee te maken??? Van links naar rechts: beeldschermeigenschappen, Norton Crashguard (had uit gemotte), Xitami webserver, geluid, RC5 KoE, Time synchronizer , Jammer, ICQ en winamp.

Allemaal erg nodig dus! :) Dusseh niks dwaaz!

Verwijderd

Ik vind die plaatjes van gasten als Femme toch vaak overdreven, met 30 vensters open, stoer hoor. (gewoon 30 keer about:blank, maar dat kan je niet zien) Hier wordt je computer toch retetraag van als je minder dan 512 mb ram hebt.

als je het mij vraagt:
bseigensch.: uit, zovaak nodig?
NCG: uit natuurlijk, we willen een stabiel systeem graag.
webserver: hoeft toch niet altijd aan?? (je bent toch geen server ofzo??)
geluid: volumeknop op stereo voldoet, met geluidproggies heb je ook nog zo'n knop.
TS: ??
JAmmer:?
Winamp: :)

Verwijderd

Ik volg je ff niet Heatbuster...
Femme heeft expres een heleboel lege windowtjes geopend om... eh waarom precies?

Luister... elke link in een apart window openen is gewoon een manier van browsen, ok.
Of dat handig is, daar kun je over discussieren (ik vind van wel), maar om nou te zeggen dat femme dat doet om stoer te doen ofzo?
En trouwens die systray van arjen mag dan wel licht vol staan (nog steeds niks om je over op te winden lijkt me), dat lijkt me nauwelijks de oorzaak van de datumshifts op tweakers.net...

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Goh, laat ik dan maar weer stoer doen:

[img]"http://maarten.agroweb.nl/tweakers/zooi/taskbar.gif"[/img]

Dit is voor mij gewoon een normale werksituatie (aantal geopende Netscape schermen valt nog mee op dit moment). Dit gaat retesnel op mijn systeem (ook met 128Meg geen probleem). Onder NT gaat het ook nog allemaal stabiel zonder weglekkende resources. Als ik het nieuws doe dan open ik alle nieuwsitems (die ik via Webpluck bij elkaar graas) in een nieuw window. Op het forum open ik ook alle threads in een new window (dan heb je er al snel 20 open).

• Arjen
Mag ik jullie er ff op wijzen dat dit 100% off topic is! Ik heb nog steeds geen verklaring voor wat ik in NS gister op m'n beeldscherm kreeg! En geen gezeik over cachen en proxy's. Proxy gebruik ik niet en cache wordt elke keer geleegd. Verder heb ik na 2 juli T.N nog verschillende malen in NS gekeken.

En nog wat, het is MIJN probleem als m'n systeem langzaam of instabiel wordt door al die shit die ik heb draaien. Daar wens ik ook geen commentaar op. :) Windows is gewoon een multi tasking OS dus het hoort te kunnen. Oja, verder draait er nog onzichtbaar MySQL mee in de achtergrond. :)

Jammer: is zoiets als netbuster etc.
webserver: is wel handig als je wat lokaal moet testen!

Met internetten heb ik ook vaak 20 schermen open staan. 2x FTP een telnet sessie 5x IE en nog een paar keer NS en outlook expresse. Meestal ben ik dan tegelijk ook aan het php'en ofzo. Dus editpad erbij en waarschijnlijk ook nog windows verkenner.

Verwijderd

Ok, off topic...

Arjen: dat moet echt bij jij liggen hoor.

• Arjen
OK, ik had 't maar een keer. Na refreshen was 't weer goed en in IE had ik er geen last van. Kijk, als ie dus uit de cache was gekomen had de datum van de dag van vandaag ook niet geklopt. Maar dat was dus wel 't geval. Een op hol geslagen PHP proggie lijkt mij eerder 't geval. Maar goed, 't is maar eenmalig.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Jah. Toch iets in de kesj van je proksie blijven hangen. Als ik op mijn kompjoeter achter wingeet zit te gotten, krijg ik de 1e keer altijd een last-visit van 20 mei(!)
Na 1 keer relooden is dat over.

• Arjen
Jah, OK, ma ik hep dus geen proxy, geen wingeet of iets derglijks! Ook gen proksie bij A2K ofzo. Normal hep ik dit ook nie! Anders zouw ie er toch ook eerder ik motte zijn blijve hanguh? Maar goe, kijk 's in GC in "QNX loopt bij mij heel glad". Daar is ook een tijdspook langs geweest! :)

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het antwoord:

Arjen kijkt op got.pair.com ipv www.tweakers.net . Op 1 juli heb de database geswitched naar db4.pair.com maar de files op got.pair.com niet verandert (worden toch niet gebruikt). Daar zie je dus nog de oude database die op db3.pair.com draait.

• Arjen
Ah, das duidelijk! :) Wel stom dat ik die urrel niet gezien heb! :o

• Arjen
Mmmmm... Ik vat nu redelijk hoe 't in elkaar zit. Nog een dingetje: kijk naar de urrel in de locatiebalk. das deze dus: http://got.pair.com/forum/cgi-bin/forumdisplay.cgi?action=displayprivate&number=9&topic=000023.cgi

Als je daar naartoe gaat kom je op 't admin forum, met mededeling dat je eerst moet inloggen voordat je kan kijken. Hoe kom ik dan in vredesnaam op de frontpage? Jaja, ik weet 't, ik BEN lastig! ;)
Pagina: 1