Toon posts:

Shop survey

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is me opgevallen dar er bij de shop survey bij Computerkampioen postorder en misschien ook wel bij andere zaken mensen zijn die 2 of 3 keer beoordelen voor 1 bestelling ook heb ik een bericht 2 x gezien (J Koitter op 11-7 en 1-7) aangezien deze vaak zeer negatief zijn tussen vele positieve reacties valt dit erg op kunnen de dubbele surveys evt. verwijdert worden ??

PS ik heb hier nog nooit iets besteld maar overweeg het wel .

Verwijderd

Je moet niet uitgaan van de shop survey, de helft is gewoon door het winkelpersoneel zelf ingevuld. De nicks zijn ook niet echt origineel en niet bekend bij GoT: Jan, piet, klaas, gozer...etc.etc.
Daar klopt dus geen reet van!!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Leuk, maar wat is dan het nut van zo'n forum. Dan kun je beter geen beeld van een bedrijf krijgen, dan een verkeerd beeld.

I have spoken.
Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Eigen ervaring is het beste beeld dat je van een bedrijf kunt krijgen.

(zie http://got.pair.com/forum/Forum2/HTML/000373.html )

:(

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bas en Heatbuster: dat is onzin. Computerkampioen heeft bij. 59 entries en toch maar een 6,7 / 7 / 6.4 / 6.9. Vreemd dat de medewerkes van Computer Kampioen hun eigen bedrijf zulke lage cijfers geven!?

Als je de reacties doorleest kun je zelf wel uitzoeken welke serieus zijn en welke niet.

Het is wel irritant dat mensen 'm soms meerdere keren invullen (om te reageren op vorige ervaringen enz.). Er moet een mogelijkheid komen om een reactie te posten zonder dat deze meetelt voor de beoordeling (die je overigens ook niet al te zuiver moet nemen aangezien veel mensen al een 1 geven als de PTT te laat langs komt).

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Oke daar heb je ook een punt.

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

OK daar hebbie een punt maar kijk nou eens bij CTW:

ceasar, jan, grombel, rcs, ikkuh, Jan V.

Ik vertrouw die namen gewoon voor geen meter...Kijk, als een bekende van het forum zegt dat ze goed zijn geloof ik ze graag. Je kunt het denk ik beter zo maken dat je geregistreerd moet zijn bij GoT (wie is dat nou niet?) om in de survey te posten.
Vergeet niet dat het hier om betrouwbare info gaat!!! Als een bedrijf hier als zeer goed wordt aangeprijsd en de consument heeft zeer slechte ervaringen met dat bedrijf, terwijl hij die keuze voor dat bedrijf heeft gemaakt op grond van de shop survey, zullen steeds minder mensen het gaan vertrouwen en kun je hem in het ergste geval wel sluiten.
Ook denk ik dat de meeste mensen alleen posten wanneer ze slechte ervaringen hebben, als je een nieuwe computer hebt ga je spelen en niet posten.
Pagina: 1