Een in mijn ogen prachtige uitspraak van nelis is een discussie op zich waard volgens <font color="#df040f">* nlchandler
</font>
brand (maar niet flame) los
</font>
Ik vind de vergelijking tussen de worm en god fantastisch... hele bevolkingsgroepen geloven dat er iemand in de wolken zit die het hele zooitje heeft gebouwd naar zijn eigenbeeld... maar de kinderen mogen niet lullen over aliens want die bestaan nieter zijn miljoenen gelovigen op de wereld, en ik heb dat dus maar te accepteren omdat het er miljoenen zijn. maar als er bij een zonsverduistering opeens een groepje van 10 mensen op straat gaat liggen omdat ze denken dat ze worden opgestraald (vorig jaar frankrijk) door mensen uit hogere sferen dan worden ze keihard uitgelachen. en tegen al die mensen die het geloof van dat groepje mensen niet accepteren maar hun eigen geloof wel: jullie zetten je eigen geloof voor lul omdat het, net als het geloof van dat groepje van tien, op niets is gebaseerd.
denk daar maar eens over na.
en nou niet gaan zeggen van, als jij in buitenaardse wezens gelooft wordt dat best geaccepteerd, MOOI NIET DUS. als ik zeg dat ik denk dat in 2010 een reusachtige blauwe worm met 1 oog en een bazuka op aarde zal neerdalen en de mensheid zal verwoesten dan wordt ik door het merendeel van deze aardkloot keihard in mijn gezicht uigelachen, terwijl het christendom ed algemeen geacceptereerd wordt omdat het veel meer aanhangers kent, terwijl dat op hetzelfde principe is gebaseerd, namelijk niets.
brand (maar niet flame) los