• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 17:35

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
Ok iedereen hier zal microboss van dit artikel kennen:
http://www.tweakers.net/nieuws/19154

Nu is er dus een opvolger van de pocket 2 die 32 of 64mb onboard heeft en ook een usb aansluiting. En er kan ook nog is een geheugenkaartje in tot 128mb. De prijs voor de 64 mb onboard is 149 euro en voor de 32 129euro.
Hier is een link : http://www.microboss.de/mp3/mp3_english/default_e.htm

Mijn vraag is of dit nu een beetje redelijke prijs is en wat jullie van dit ding vinden. Ik heb al in de pricewatch gekeken maar ik zie dat 64mb mp3spelers al snel boven de 400 komen. Deze heeft dus al 64mb geheugen wat nog is uitgebreid kan worden met 128mb(of minder als je dat wilt)
Ik heb hier ook al ff wat gesearcht maar kwam alleen langs topics die over de pocket 1 gingen. Ik ben een aardige nOOb op dit gebied (hou me normaal met andere harde waren bezich), maar ik hoor graag jullie reacties positief, maar vooral ook de nadelen.

Verwijderd

Hmm... Dat ding gebruikt MMC kaartjes :( (fokking duur & weinig capaciteit)

Kijk eens naar een Nex II (www.frontierlabs.com), moet alleen wel uit het buitenland komen
Eventueel heb ik hier nog een 64 MB Yepp New E liggen.

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 18:43 schreef ---X2--- het volgende:
maar hij heeft al 64mb onboard, dus ik hoef voorlopig geen MMC kaartjes te kopen.
edit. Damm die kaartjes zijn bijna 2x zo duur als smartmedia of cf kaartjes

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 18:45 schreef memendo het volgende:

[..]

maar hij heeft al 64mb onboard, dus ik hoef voorlopig geen MMC kaartjes te kopen.
Maar toch, als je dan wilt uitbreiden ben je fucked. Vergis je niet: 64MB is zo vol. Ik vind 128MB toch wel een stuk pretigger dan 64. Een SmartMedia of CompactFlash (:P) speler is beter uit te breiden.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:06
Wat ik ook een leuk spelertje vind is die flamenco 3 speler. http://www.microboss.de/mp3/mp3_english/default_e.htm

Hij ziet erg kewl uit voor 89,- euro..heb er wel oren naar

Heeft er iemand ervaringen met het bestellen via microboss of niet?

en oh ja..om een beetje bij de topic te blijven hij ziet er wel grappig uit alleen vind ik die flamenco 3 beter

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 18:43 schreef ---X2--- het volgende:

Kijk eens naar een Nex II (www.frontierlabs.com), moet alleen wel uit het buitenland komen
Eventueel heb ik hier nog een 64 MB Yepp New E liggen.
Geinig dingetje die Nex 2, maar wat kost dat ding (heb ff snel gekeken, kan dus ook zijn dat het er wel bijstaat hor)ff verder gekeken bij MICROBOSS en kwam toen de MICROBOSS MP3 POP tegen voor 99 euro. deze werkt wel met CF en lijkt mij dan dus een beter keuze dan die pocket 2 of zie ik nu weer iets over het hoofd?

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 18:59 schreef Miki het volgende:
Wat ik ook een leuk spelertje vind is die flamenco 3 speler. http://www.microboss.de/mp3/mp3_english/default_e.htm

Hij ziet erg kewl uit voor 89,- euro..heb er wel oren naar

Heeft er iemand ervaringen met het bestellen via microboss of niet?

en oh ja..om een beetje bij de topic te blijven hij ziet er wel grappig uit alleen vind ik die flamenco 3 beter
Had ik nog niet zien staan, maar ziet er inderdaad ook wel strak uit. Damm ik ga nu steeds meer twijfelen, die pocket 2 die vergeet ik maar ff vanwege die MMC kaartjes, maar ik twijfel nu tussen die Flamenco III of MP3 POP of de Nex2. Nouja het was de bedoeling om mijn twijvels die ik bij de pocket 2 een beetje weg te laten nemen, maar ik heb nu alleen maar meer vragen. Nouja ik zal nog is ff wat meer research doen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 11:20
jakkes !

dat ding is LE-LIJK ! :P

Verwijderd

De Nex II heeft veruit de beste specs:

- firmware kan je updaten
- Compact Flash & MicroDrives
- resume functie
- ingebouwde reader/writer
- backlight LCD
- 90x60x20 mm 65g

Kijk ook ff bij deze topics:
[topic=320572/1/250]
[topic=203731/1/250]

• Miki
Op dinsdag 11 december 2001 20:33 schreef ---X2--- het volgende:
De Nex II heeft veruit de beste specs:

- firmware kan je updaten
- Compact Flash & MicroDrives
- resume functie
- ingebouwde reader/writer
- backlight LCD
- 90x60x20 mm 65g

Kijk ook ff bij deze topics:
[topic=320572/1/250]
[topic=203731/1/250]
Flamenco III:

MP3 Player and Reader/Writer and can read Compact Flash up to 2GB. With big LCD-Display
Features:

MP3 Format: MPEG1, MPEG2, MPEG2.5, Audio Layer 3
MP3 Bitrate 8 Kps bis 192 Kps
Big LCD-Display (STN LCD (120x32 Pixel, mit Back Light)
ID3 Tag Version 1.0
EQ: Jazz, Rock, Classical, Pop
File System: FAT 16 und FAT 12
allows VRB (Variable Biot Rate), but only up to192 Kps
USB Interface 1.1
560 Kps Data transfer
Repeat, Repeat all, Random, Rewind, Forward, Volume
Compact Flash Typ I (up to 2GB)
Windows 98/ME/2000
2 AA Battery (up to 11 hours playtime)
LCD-Display displays: Song number, Titel ID3, time, Name of the artist, totalnumbers of songs, playmode, Battery counter, volume

Dit zijn de specs van de flamenco III die zijn denk ik ook niet verkeerd en dat voor 89,- euro!

Verwijderd

Tsja:
bis 192 Kps
Die Nex II kost ongeveer hetzelfde, maar vind 'm d'r wel een heel stukkie mooier uit zien. Werkt die flamenco III ook gewoon als een extra schijfstation (zoals de Nex II)? (edit: ja!)
89 euro voor een speler met die specs is idd niet duur. Wat komt er aan verzendkosten bij? BTW: moet je uit Duitsland nog importbelasting betalen?

• Miki
Op dinsdag 11 december 2001 21:18 schreef ---X2--- het volgende:
Tsja:
[..]

Die Nex II kost ongeveer hetzelfde, maar vind 'm d'r wel een heel stukkie mooier uit zien. Werkt die flamenco III ook gewoon als een extra schijfstation (zoals de Nex II)? (edit: ja!)
89 euro voor een speler met die specs is idd niet duur. Wat komt er aan verzendkosten bij? BTW: moet je uit Duitsland nog importbelasting betalen?
In iedergeval komt er 15 euro aan verzendkosten bij. Staat ergens op de website..shipping cost in western europe.
Importkosten...ja das een goeie...maar zoveel kan er toch niet bijkomen lijkt mij??

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 22:09 schreef Miki het volgende:

[..]

In iedergeval komt er 15 euro aan verzendkosten bij. Staat ergens op de website..shipping cost in western europe.
Importkosten...ja das een goeie...maar zoveel kan er toch niet bijkomen lijkt mij??
Binnen Europa moet je geen importheffingen en dergelijke betalen.
Toch ff opletten als je in de V.S. besteld natuurlijk. Voor mijn Nex II heb ik achteraf nog een rekening in de bus gekregen van 1300BEF.

Verwijderd

Ja, kreeg ik ook. Een naheffing van Fedex...
Pagina: 1