[Fan Modding] How To Make a Glowy Fan

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een leuk artikel gevonden over het laten gloeien van je fan, leek me wel aardig om ff te posten :

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=838

Verwijderd

........................dit kenne we al een tijdje ;)
zeker een nOOB hier of een heletijd hier niet geweest .het is al vaak genoeg langsgekomen maar dat maakt niet uit het blijft tof :P

Verwijderd

:Z :Z Afbeeldingslocatie: http://kira.2y.net:8080/public/paul/casemod/voorkantfan2.jpg

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

Memendo

V4-power/Team BSD

Op dinsdag 11 december 2001 18:00 schreef MoSc2001 het volgende:
:Z :Z [afbeelding]
offtopic
En wanneer ga jij je kast afspuiten, had je niet genoeg verf om ook de blowhole te doen ofzo ;)
Memendo vind dat niet echt mooi zo, maar voor de rest mooie case.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
het nadeel hiervan is dat je je fan heel snel uit balans helpt, en dat betekent meer herrie

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Lijkt me wel vet in combinatie met een ringetje van LEDs om de FAN heen, die dan ook weer omstebeurt aan gaan als of ze een rondje "lopen"

Is dat laatste mogelijk?

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 18:12 schreef memendo het volgende:

[..]

offtopic
En wanneer ga jij je kast afspuiten, had je niet genoeg verf om ook de blowhole te doen ofzo ;)
Memendo vind dat niet echt mooi zo, maar voor de rest mooie case.
Thnx dat je me kast mooi vind ennuh zal k je is een geheimpje vertellen ??? als je goed kijkt zie je dat ie zilver is gespoten om m'n blowhole heen ;) nie verder vertellen he

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:52 schreef bartoz het volgende:
Ik heb een leuk artikel gevonden over het laten gloeien van je fan, leek me wel aardig om ff te posten :

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=838
damm zeg oud nieuws

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
Op dinsdag 11 december 2001 19:41 schreef Clithopias het volgende:
het nadeel hiervan is dat je je fan heel snel uit balans helpt, en dat betekent meer herrie
en eerder naar de klote als ie niet in balans is

https://drinkwaterpunten.nl

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 22:25 schreef Chopper_Rob het volgende:

[..]

en eerder naar de klote als ie niet in balans is
Ja maar hij maakt echt teveel herrie om hem continu aan te hebben staan hoor dus het is alleen leuk voor de show :) en die paar keer dat je hem dan aan het staan gaat hij echt niet kapot van

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 20:00 schreef SEFje het volgende:
Lijkt me wel vet in combinatie met een ringetje van LEDs om de FAN heen, die dan ook weer omstebeurt aan gaan als of ze een rondje "lopen"

Is dat laatste mogelijk?
Zijn wel van die zelfsoldeersetjes voor verkrijgbaar in de elektronica zaakt, nightrider kit ozzo. Moet je alleen ff wat ledjes verplaatsen zodat ze in een cirkeltje komen te staan.

• Matroxcool
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-02 21:43
Ik wil niet veel zeggen maar ik heb die mod een paar maanden terug al gedaan, enneh veel meer lawaai dan normaal maakt ie niet. En de rpm zijn er ook niet veel minder op geworden. er zitten 2 blauwe en 1 rode led in. Op zich wel mooi om te zien. Op de lan vonden ze het allemaal onwijs :P

Verwijderd

en die paar keer dat je hem dan aan het staan gaat hij echt niet kapot van

Nou, de laatste keer dat ik bij je was, was ie na een paar rondjes 'de verkeerde kant' op draaien toch aardig stuk! >:)

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 12:32

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Je kan beter blacklights in je case steken en de schoepen van je fan spuiten met fluo-verf. Geeft ook schoon licht.. in donker wel dan :) En je fans blijven mooi in balans

Een amiga 500 met 512 kb ram !

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op donderdag 13 december 2001 03:51 schreef multipasser het volgende:
Je kan beter blacklights in je case steken en de schoepen van je fan spuiten met fluo-verf. Geeft ook schoon licht.. in donker wel dan :) En je fans blijven mooi in balans
moet je natuurlijk wel overal even dik spuiten, anders raakt íe alsnog uit balans he ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 03:51 schreef multipasser het volgende:
goed idee, ik wilde gisteren eens zo'n fan gaan maken, maar volgens mij had ik het verkeerde soort, moet de magneetbaan niet van metaal zijn of zo? bij mij is die van kunststof. kan iemand die de mod al heeft gemaakt me vertellen welke fan hij gebruikt? anders toch maar met de fluoverf beginnen :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
Owkee dit kenden we al.
Toch bedankt ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.