zijn alle laptops met die toetsen die je amper in drukt of zijn er ook andere type's? waarschijnlijk wen je er wel snel aan maar ik vroeg het mij toch even af.
????????
wat bedoel je?
je wilt een toetsenbord waar je een klik hoort ofzow??
wat bedoel je?
je wilt een toetsenbord waar je een klik hoort ofzow??
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
ja idd een toetsenbord die je ook echt een beetje indruk! en dus ook een klik hebt!
want ik teste vandaag ff een laptop en die toetsen drukje je amper 2 mm in naar mijn gevoel en das best wel ff wennen!
want ik teste vandaag ff een laptop en die toetsen drukje je amper 2 mm in naar mijn gevoel en das best wel ff wennen!
Nee die zijn er volgens mij niet, omdat alles aan laptops zo klein mogelijk moet zijn hebben ze ook de indruk-afstand verkleind...
ik heb hier nog ergens een thinkpad, lijkt net een typmachine
wil je dat ?
Je kunt natuurlijk wel een gewoon toetsenbord aan je laptop hangen...
Verder is het toetsenbord van een laptop zo slecht nog niet (de mijne in ieder geval niet), maar voor langere stukken sluit ik er ook een ander toetsenbord op aan.
Verder is het toetsenbord van een laptop zo slecht nog niet (de mijne in ieder geval niet), maar voor langere stukken sluit ik er ook een ander toetsenbord op aan.
Pagina: 1