Toon posts:

HCCadsl of planet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over 2 internet providers. Dat mxtream oke is dat hoor ik vaak maar waar ik weinig over hoor is hccADSL.

1 Heeft iemand hier goede of slechte ervaringen mee? Het kost nl. fl. 8 goedkoper maar bied het zelfde als planet/mxtream nl. 4 e-mail adressen.

2 En weet iemand of er een provider toevallig 4 ip-adressen biedt? Of is het allemaal 1?

Alvast bedankt }:o

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28
HCC gaat ook via Mxstream. Verder heb ik er geen ervaringen mee, heb zelf ADSL via Xs4all en ben daar zeer tevreden mee. Vooral de nieuwsserver kan mij zeer bekoren.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
[topic=279710]

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Bij xs4all kan je wel extra ip adressen bij kopen zie http://www.xs4all.nl/diensten/extra_diensten/info.html

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:55 schreef rwb het volgende:
Bij xs4all kan je wel extra ip adressen bij kopen zie http://www.xs4all.nl/diensten/extra_diensten/info.html
"Let op: Bij een ADSL aansluiting is het niet mogelijk een IP-range aan te vragen"

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik wou ook adsl en was aan het rondkijken.
toen kwam ik iemand tegen die dus hcc had.
maar hij was er niet echt blij mee, en rade me het met klem af :(
ik heb nu dus xs4all en ben er zeer tevreden mee :P

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 13:14
HCCnet ADSL is idd "nogal frustrerend" :P

Het kan natuurlijk ook aan mxstream liggen wat ook niet alles is, maar je haalt nooit de beloofde 64kB iig, met 56kB mag je blij zijn.

slechte news-server ook nog. Voor die paar gulden meer in de maand kun je beter van de extra's bij xs4all genieten dan dat je je ergert aan loze passwords die je niet kan veranderen enzo :(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 11 december 2001 19:05 schreef Straat het volgende:
HCCnet ADSL is idd "nogal frustrerend" :P

Het kan natuurlijk ook aan mxstream liggen wat ook niet alles is, maar je haalt nooit de beloofde 64kB iig, met 56kB mag je blij zijn.
bij planet ook hoor
overal, dat ligt echt niet aan je provider hoor

hier btw ong 53k op zn max met planet adsl (basic dus)

99 piek/maand

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
ik heb zelf hccnet, en ben er erg tevreden over.....gewoon snel....overigens net zo snel als planet, wat mijn buren hebben...dus dat maakt geen drol uit........

iRacing Profiel

Pagina: 1