.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:54 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:54 ]
Verwijderd
Je hebt een vraag over softwareconfiguratie, dat is dus SA. Toen die thread gepost werd, hoorde het nog daar, toen heette het immers nog Hosting & Webserverhard/software, nu niet meer, dus wordt ie gemoved naar de juiste plek.Op dinsdag 11 december 2001 17:36 schreef hdd het volgende:
Daar is verder geen punt van gemaakt, maar wat ik wel uiterst iritant vind, is de policy.
Hij is dus gemoved naar [forum=10], waar volgens mij maar weinig mensen komen met verstand van webservers. Als ik die vraag niet op zou schoppen, zou hij over 5 uurtjes alweer naar de eeuwige jachtvelden vertrokken zijn zonder dat ik m'n antwoord heb. Zo kan ik dus eeuwig door gaan met schoppen.
We hebben het over Advanced Networking & Servers he...Dus lijkt me een beter plan om die n00b vragen gewoon in ans te houden,
Euh... sorry? Enkel en alleen omdat jij het niet fijn vindt dat je topic verhuisd is?of nog een appart forum voor te maken maar daar zijn volgens mij te weinig newbie vragen voor. Dus volgens mij is de verbouwing van het oude hosting forum naar ANS nogal onzin.
Thanks, heb hem eruit gehaald, ik zal het meteen ook even tegen Koffie zeggen.http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154738#gratis, bij gratis php+mysql hosting staat nog steeds f2s, maar die is ondertussen niet meer gratis
Als jullie toch bezig gaan..Gratis hosting lijkt me het beste, waar kan ik deze vinden bedrijven?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:54 ]
Haal meteen die eerste optie er ook maar uit, die is ook niet meer gratis (DDS).Op dinsdag 11 december 2001 17:48 schreef pier het volgende:
[..]
Als jullie toch bezig gaan..
[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:53 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq