[ANS] policy

Pagina: 1
Acties:

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56
.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:54 ]

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:36 schreef hdd het volgende:
Daar is verder geen punt van gemaakt, maar wat ik wel uiterst iritant vind, is de policy.

Hij is dus gemoved naar [forum=10], waar volgens mij maar weinig mensen komen met verstand van webservers. Als ik die vraag niet op zou schoppen, zou hij over 5 uurtjes alweer naar de eeuwige jachtvelden vertrokken zijn zonder dat ik m'n antwoord heb. Zo kan ik dus eeuwig door gaan met schoppen.
Je hebt een vraag over softwareconfiguratie, dat is dus SA. Toen die thread gepost werd, hoorde het nog daar, toen heette het immers nog Hosting & Webserverhard/software, nu niet meer, dus wordt ie gemoved naar de juiste plek.
Dus lijkt me een beter plan om die n00b vragen gewoon in ans te houden,
We hebben het over Advanced Networking & Servers he...
of nog een appart forum voor te maken maar daar zijn volgens mij te weinig newbie vragen voor. Dus volgens mij is de verbouwing van het oude hosting forum naar ANS nogal onzin.
Euh... sorry? Enkel en alleen omdat jij het niet fijn vindt dat je topic verhuisd is?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154738#gratis, bij gratis php+mysql hosting staat nog steeds f2s, maar die is ondertussen niet meer gratis ;)
Thanks, heb hem eruit gehaald, ik zal het meteen ook even tegen Koffie zeggen.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Gratis hosting lijkt me het beste, waar kan ik deze vinden bedrijven?
Als jullie toch bezig gaan..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Engineer
.

[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:54 ]

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op dinsdag 11 december 2001 17:48 schreef pier het volgende:

[..]

Als jullie toch bezig gaan..
Haal meteen die eerste optie er ook maar uit, die is ook niet meer gratis (DDS).

n00b vragen in principe in SA. Maar het kan ook in NT of in NOS.... Hangt van de vraag af...
Deze lijkt me ook wel wat voor NT... Simpele vraag over een server. Vragen over email en SMB servers staan daar ook vaak, dus....
Aan de andere kant is het geen troubleshooting en zou hij dus in SA moeten.....

Nou, ik weet het ook niet hoor....
Maar daar was ik al bang voor bij het begin van ANS. Teveel verwarring.

• Engineer
.

[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:53 ]

Pagina: 1