Toon posts:

Me Asus V7700 doet het niet :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Howdy,

Ik ben net terug uit duitsland <--- ff een nieuwe AGP kaart gekocht de Asus V7700 TI Pure

Maar heb hem er in geduwd en nu krijg ik allemaal strepen op mijn scherm vanaf het booten dus altijd hij is erg vaag.... kan volgens mij niet aan drivers liggen DUHHH want hij doet het vanaf het begin :(

Iemand enig idee?? :'(
want het is 180km rijden!!!! dus even terug naar de winkel zit er niet in:(

Verdere info systeem:

Msi K7t Turbo bios 2.9
duron 800 (maakt niet uit overclockt of niet...)
256mb ram <--- apacer/infineon
40gieg 7200rpm IBM hdd
Sony 140e (8x4x32)
Asus 40x cd rom
2netwerk kaarten met realtec chip
1 US robotics modem
300watt voeding

Verwijderd

hij is stuk. als ie vanaf hetbooten als niet werkt... :'(

je KAN proberen hem eruit te halen, er weer in te steken en dan te booten. als je echt onder de tram loppt van geluk doet ie het dan. andere monitor proberen (dit helpt niet maar t geeft je wat te doen terwijl je je mentaal voorbereid op een ritje naar duitsland) en dan naar duitsland met die kaart.

koop je hardware bij de dichtstbijzijnde klonenboer (eis korting) want dit soort lang-en-ver-rijden acties is niet efficient als t niet werkt. benzine + aanschafprijs > aanschafprijs in NL. kannie missen. tenzij je in duitsland tankt... *D

Verwijderd

Topicstarter
Rij op gas :D

Maaruh hij werkt wel alleen er staan alllemaal punten op het beeld......

.......................................................enz :P

Verwijderd

Waarom koop je dan in Duitsland?? 180km rijden kost toch ook benzine?

Verwijderd

Topicstarter
Heen en terug dan hé,
http://www.hiqcomputer.de/download-endkunden/endkunden.txt

enne die kaart is daar een F*ck'n stuk goedkoper hier in de buurt zit niks as de dynabyte whatever.....

Over 3 weken ga ik daar weer heen, met een vriend dus dan kan ik dan terug met die kaart maar goed, mischien dat ik iets fout doe/ fout is met sommige hardware ofzo...

Kreeg net via icq van iemand de melding: Subject: Gathering of Tweakers
interupts, jongen,interupts

maar weet niet wat ik hier mee aan moet vangen.. heb nog nooit met irq's gerotzooit
maar als je alle kaarten er uit haald op de AGP kaart na dan zijn ze toch allemaal vrij?

heb ook al de bios gereset enzo

nou ja, ik hoop dus dat het ergens anders aan ligt :)

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:41

JohnD

Bernd

zeker weten defect.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Pagina: 1