Toon posts:

1 Form, 2 submits (zonder javascript)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik een form maken met als je op de ene submit button duwd dat je als action send.php krijgt en op de andere submit knop preview.php ??

bvd, en ozboz kap eens met je slotjes voor dat ik uitleg wat ik bedoel!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:23

Pelle

🚴‍♂️

Op dinsdag 11 december 2001 17:09 schreef DJ_PP het volgende:
Kan ik een form maken met als je op de ene submit button duwd dat je als action send.php krijgt en op de andere submit knop preview.php ??
Nee, dat kan niet zonder javascript.
Ik denk dat dat eerder aan jou ligt dan aan OzBoz. |:(

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op dinsdag 11 december 2001 17:09 schreef DJ_PP het volgende:
dat kan, maar enkel met javascript, immers een FORM heeft maar 1 gedefinieerde action, enkel via javascript kun je deze tussentijds wijzigen:
met document.forms['blaat'].action = 'preview.php'
-1 flamebait

misschien heeft het zin om je af te vragen waarom een vorige draadje een slotje kreeg,
verder heeft een zulksoortige flame tegen een zwaar ge-apprecieerd crewlid binnen /13 weinig zin, en maakt je enkel vatbaar voor gelijksoortige replies (advies, misschien even je post editten)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Pelle schreef het volgende:[/b]
Ik denk dat dat eerder aan jou ligt dan aan OzBoz. |:(
Ja dat klopt ook wel, maar ik had een foutje gemaakt in de uitleg van mijn vraag (beter nog helemaal geen uitleg) en hij sluit ut zomaar en gaat me een beetje voor lul proberen te zetten.

Kun je me dan wel een oplossing geven met javascript??

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:00
Op dinsdag 11 december 2001 17:22 schreef DJ_PP het volgende:
Ja dat klopt ook wel, maar ik had een foutje gemaakt in de uitleg van mijn vraag (beter nog helemaal geen uitleg) en hij sluit ut zomaar en gaat me een beetje voor lul proberen te zetten.
Straks gaat iedereen dat nog doen |:(
Search :)

Verwijderd

Topicstarter
RM-rf schreef het volgende:[/b]
advies, misschien even je post editten
bedankt voor dat advies dat hoeft niet, mischien begrijpt ie me wel!

• Dennis
Op dinsdag 11 december 2001 17:23 schreef DJ_PP het volgende:
bedankt voor dat advies dat hoeft niet, mischien begrijpt ie me wel!
Denk het ook wel ja ;)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op dinsdag 11 december 2001 17:22 schreef DJ_PP het volgende:
OzBoz probeert nooit iemand zomaar voor lul te zetten. En ben je het niet eens met een slotje, dan ICQ of mail je hem, of post je een berichtje in LA met daarin je uitleg/reden.
Dat heeft RM-rf al gedaan; je zou ook gewoon je submit-buttons een verschillende value kunnen geven en je php-scripts kunnen combineren tot 1 script, waar je dus in checkt welke value de button had je je hebt aangeklikt.

Verwijderd

Topicstarter
Je zoekactie naar 'form submits' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 17:26 schreef Pelle het volgende:

[..]

OzBoz probeert nooit iemand zomaar voor lul te zetten. En ben je het niet eens met een slotje, dan ICQ of mail je hem, of post je een berichtje in LA met daarin je uitleg/reden.
[..]

Dat heeft RM-rf al gedaan; je zou ook gewoon je submit-buttons een verschillende value kunnen geven en je php-scripts kunnen combineren tot 1 script, waar je dus in checkt welke value de button had je je hebt aangeklikt.
Ik zag het niet wat RM-rf zei want ik was mijn bericht aant typen, ik ben het wle eens met het slotje maar niet met wat in zijn post stond. :)

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:26 schreef DJ_PP het volgende:
Je zoekactie naar 'form submits' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Je zoekactie naar 'form submit' leverde 23 resultaten op. Resultaten 1 - 23

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op dinsdag 11 december 2001 17:28 schreef DJ_PP het volgende:
ik ben het wle eens met het slotje maar niet met wat in zijn post stond. :)
Hij zegt:
Ik begrijp je icon niet als je al niet weet hoe je dit voor elkaar kan krijgen, niet om het 1 of ander maar probeer eens te zoeken of koop een html-boek.
Hij bedoelt: als je PHP kunt, dan is het redelijkerwijs aan te nemen dat je ook op de hoogte bent van HTML, of in ieder geval van het feit dat er daarover heel veel te vinden is op internet. En internet is groter als GoT alleen.
Op dinsdag 11 december 2001 17:26 schreef DJ_PP het volgende:
Dan moet je niet alleen op onderwerp zoeken, maar op onderwerp & inhoud. Tweede linkje in mijn searchresults:
[topic=85864/1/25]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

[b]Op dinsdag 11 december 2001 17:09 schreef DJ_PP bvd, en ozboz kap eens met je slotjes voor dat ik uitleg wat ik bedoel!
Als jij mijn slotjes niet begrijpt, prima, dan klop je even op mijn ICQ deur. Mits goed onderbouwt ben ik dan niet te beroerd het topic weer te openen.

Pelle heeft je een nette uitleg gegeven van wat ik bedoelde met mijn slotje. Niet al te ingewikkeld lijkt me.

Verder had je je post wel kunnen editten omdat ik nl. geen hond ben en comments like: 'kap es met die slotjes' er bij mij slecht ingaan. Zal misschien te maken hebben met de enorme generatiekloof. Zo zullen namen als Tita Tovenaar, Swiebertje, Pommetje Horlepiep je waarschijnlijk niets zeggen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Dennis
Op dinsdag 11 december 2001 21:09 schreef OzBoz het volgende:
Zo zullen namen als Tita Tovenaar, Swiebertje, Pommetje Horlepiep je waarschijnlijk niets zeggen.
:D
OzBoz denkt vast aan z'n kindertijd :+

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 21:09 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Als jij mijn slotjes niet begrijpt, prima, dan klop je even op mijn ICQ deur. Mits goed onderbouwt ben ik dan niet te beroerd het topic weer te openen.

Pelle heeft je een nette uitleg gegeven van wat ik bedoelde met mijn slotje. Niet al te ingewikkeld lijkt me.

Verder had je je post wel kunnen editten omdat ik nl. geen hond ben en comments like: 'kap es met die slotjes' er bij mij slecht ingaan. Zal misschien te maken hebben met de enorme generatiekloof. Zo zullen namen als Tita Tovenaar, Swiebertje, Pommetje Horlepiep je waarschijnlijk niets zeggen.
ik heb geen ICQ :+
Pagina: 1