Toon posts:

webDev > Development

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is het misschien een idee om het gedeelte webDev wat algemener te maken, gewoon Development dus?? Zodat je ook met je Lingo (Director) problemen, C++ en andere zaken daar terecht kan??

verder is het forum erg koel hoor!! zeer zeker!!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

WebDev gaat over alles wat het Web Development te maken heeft dus ook dat. Vraag maar raak.

This can no longer be ignored.

Verwijderd

Maar bijv Delphi: heeft nix met Web Development te maken.

• Erik Jan
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Voor zover ik weet wil niemand anders een Programeer forum. Check C!T of Nepwereld daarvoor voor die 3 vragen p/maand hoeft er geen apart forum te komen, denk ik.

This can no longer be ignored.

Verwijderd

Gewoon een algemeen Development forum

• Tom
  • Niet online

Tom

Samen met webdev is dat onduidelijk denk ik, schept verwarring...

Verwijderd

Nee, WebDev gaat dan weg :( en daar komt Development voor in de plaats :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, gewoon een algemeen development, want er wordt toch zat gedelevopt door de tweaker-gebruiker of niet soms????

maar het hoeft nie perse, maar ik vroeg het me gewoon af...... mocht ik ooit een probleem hebben dan weet ik tenminste dat ik hier welkom ben =) das heel fijn, voorlopig zit ik in een periode dat ik toch alleen webdev, maar goe....

groeten!!

Verwijderd

Ik ben het eens met RRRrrr, een "Development" titel zou beter zijn. Het aantal posts hier is toch niet zo extreem groot, dus zo'n push kan het best gebruiken. Ik heb af en toe ook wel vragen over gewone ontwikkeltools, die niks met het web te maken hebben. Als je zoiets in software plaatst staat ie in 2 uur buiten beeld :).

• Ralph
  • Laatst online: 16-07-2019
RRrrr: ik vind algemeen development ook wel wat. Of de term "engineering" is misschien ook wel leuk.

• Terror
  • Laatst online: 15:57
Maak er inderdaad maar Development van. Dan komen de programmeer vragen die normaal in software staan(zijn er niet veel), hier te staan. Dan wordt het forum software kleiner (Die is normaal volgens mij wel redelijk groot). Misschien ook een idee om in Het forum hardware een apart gedeelte te maken dat over videokaarten of processoren gaat. (deze nemen 9 v/d 10 keer 40 a 50 % van de ruimte in. En liggen er dus snel uit.

Maak anders een enquete (poll) om te vragen of de Tweakers.net bezoekers dit willen.(Democraties land, weet je wel)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Wat Terror zegt is een erg goed idee. Een aantal fora (?) moeten gewoon opgesplitst of hernoemd worden Femme! Het wordt tijd voor een kleine herstructurering van de fora.

Tot nu toe dus:

WebDev -> Development
(hiermee wordt software ook kleiner)

en:

Hardware -> Hardware MB's + CPU's
Hardware Overig (video etc.)

Iemand nog meer voorstellen?

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik vind dat we niet teveel moeten aanpassen, zoals het nu is vind ik het goed, en zo'n development forum is leuk, maar ik ken niemand hier op het forum die zich ermee bezig houd. Alleen hardware mag van mij wel opgesplist worden (altijd erg veel threads), neit dat ik daar problemen mee heb (kom er nooit bij hardware), maar dat zijn er gewoon erg veel.

Maar van mij mag het blijven zoals het was...

Verwijderd

Topicstarter
Tom: dat er geen programmeurs/engineers op het forum zijn, komt misschien omdat ze zichzelf niet welkom voelen, daar er voor hun geen forum is, misschien....

Terror/SaINt: een scheiding in hardware vind ik lastig, maar misschien dat we meer in hi en low moeten denken

Lo-hardware: alle shit op het moederbord, dus chips, geheugen, harde schijven, moederborden zelf...

Hi-hardware: webcams, videokaarten, scanners enzo...

ik probeer heer alleen een eventuele denkbare scheiding aan te geven, over naamgeving kunnen we het hebben wanneer de makers van dit prachtige forum (misschien pas in de verre toekomst) deze gaan bouwen.

tenslotte: gegroet!
Pagina: 1