Wie heeft er een idee...
Ik ben leeg.
Elke 4e pagina toner vlekjes op de pagina.
Een band met vlekjes, ongeveer zo breed als de drumrol lang is. Niet de bovenste strook maar de 1 na bovenste.
----------
----------
Zoiets, hehehe....
Toner vervangen, maakt nix uit. De vlekjes komen echt van de tonerunit, want ik heb de printer onderbroken toen hij de 4e pagina aan het printen was en de vlekjes zitten al op het papier nog voordat het papier naar de fuser gaat.
Ik heb de printer (bijna) compleet uit elkaar gehad en weer in elkaar gezet (nee, geen schroefjes over, nee
) bijna 3 uur bezi geweest, nog steeds vlekjes. Willekeurig wat voor print je maakt, word doc, zelftest of zelfs de hardware zelftest.
Wie heeft er een idee?
Elke suggestie wordt zeer gewaardeerd.
Ik ben leeg.
Elke 4e pagina toner vlekjes op de pagina.
Een band met vlekjes, ongeveer zo breed als de drumrol lang is. Niet de bovenste strook maar de 1 na bovenste.
----------
----------
Zoiets, hehehe....
Toner vervangen, maakt nix uit. De vlekjes komen echt van de tonerunit, want ik heb de printer onderbroken toen hij de 4e pagina aan het printen was en de vlekjes zitten al op het papier nog voordat het papier naar de fuser gaat.
Ik heb de printer (bijna) compleet uit elkaar gehad en weer in elkaar gezet (nee, geen schroefjes over, nee
Wie heeft er een idee?
Elke suggestie wordt zeer gewaardeerd.