Ik heb problemen met het installeren van de ASUS probe software al sinds ik dit moederbord heb aangeschaft. Alles werkt op zich goed, maar de probe software wil niet/half geinstalleerd worden. Tijdens de installatie geeft ie het volgende aan:
Setup program detects no LM75 or any compatible chip on baseboard
Setup program detects no LM78 or any compatible chip on baseboard
BIOS Information:
Vendor : Award Software, Inc.
Version: ASUS A7V266-E ACPI BIOS Rev 1002
Baseboard Information:
Manufacturer : ASUSTeK Computer INC.
Product Name: A7V266-E
CPU Setting : 1400 MHz
Processor Information:
CPU Type : AMD Athlon(TM) Processor 1400 MHz
Vervolgens komt ie tijdens de installtie nog met de foutmelding:
AsmiCtrl
Can't find LMControlProcedure
Tijdens het uitvoeren van het programma komt ie daar nog een paar keer mee en de probe software doet helegaar niets
. Ja crashen ja...

Nu heb ik die snikkels bij asus al 3x een mail gestuurd, varierend van gewone vraagstelling tot aan geirriteerd verzoek of ze na bijna 4 weken op zijn minst het fatsoen kunnen opbrengen om een bevestiging van mijn mail te sturen. Maar je raad het al: noppes, nada, niemendal
Ik gebruik als mail adres: tsd@asus.com en tsd@asus.com.tw heb ik ook cc-ed. Mijn vraag aan jullie is:
Wie heeft er weleens een beroep op de support van asus gedaan en hoe was die ervaring? En belangerijker: Welk mail adres gebruikte je daarvoor?
Klojo's daaro.....
Setup program detects no LM75 or any compatible chip on baseboard
Setup program detects no LM78 or any compatible chip on baseboard
BIOS Information:
Vendor : Award Software, Inc.
Version: ASUS A7V266-E ACPI BIOS Rev 1002
Baseboard Information:
Manufacturer : ASUSTeK Computer INC.
Product Name: A7V266-E
CPU Setting : 1400 MHz
Processor Information:
CPU Type : AMD Athlon(TM) Processor 1400 MHz
Vervolgens komt ie tijdens de installtie nog met de foutmelding:
AsmiCtrl
Can't find LMControlProcedure
Tijdens het uitvoeren van het programma komt ie daar nog een paar keer mee en de probe software doet helegaar niets
Nu heb ik die snikkels bij asus al 3x een mail gestuurd, varierend van gewone vraagstelling tot aan geirriteerd verzoek of ze na bijna 4 weken op zijn minst het fatsoen kunnen opbrengen om een bevestiging van mijn mail te sturen. Maar je raad het al: noppes, nada, niemendal
Ik gebruik als mail adres: tsd@asus.com en tsd@asus.com.tw heb ik ook cc-ed. Mijn vraag aan jullie is:
Wie heeft er weleens een beroep op de support van asus gedaan en hoe was die ervaring? En belangerijker: Welk mail adres gebruikte je daarvoor?
Klojo's daaro.....